پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

درخواست فوری دانشجویان ایرانی برای اعزام به فلسطین

گروهی از دانشجویان ایرانی با انتشار بیانیه‌ای خواستار اعزام فوری به فلسطین جهت مقابله با جنایات اسرائیل شدند.در بیانیه این گروه آمده است:
«باید بر وحشت از مرگ غلبه کنید و از وجود جوانان پرشور و شهادت طلبی که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده نمایید». امام خمینی(ره)

بار دیگر هم‌زمان با مسابقات جام جهانی و در حالی‌که افکار عمومی دنیا در خواب جهانی فرورفته است‏‎‏، استکبار جهانی و صهیونسیم غاصب جنایتی دیگر رقم زد و پس از به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع غزه‏، در اقدامی وحشیانه و از روی استیصال در مقابله با انتفاضه مردم فلسطین، اقدام به بازداشت و زندانی کردن ده‌ها وزیر و مسئول فلسطینی نمود!

آیا ملت‌های مسلمان و دولت‌های کشورهای اسلامی هم در این خواب جهانی فرورفته اند و در پشت آن جام طلایی، جام‌های سیاه و خونین را در دست اشغال‌گران صهیونیزم نمی‌بینند؟! آیا در کنار بازی‌های جنجالی فوتبال، بازی با زندگی و آبروی ملت فلسطین ـ که پاره تن اسلام است ـ را نظاره نمی کنند؟! آیا مشاهده نمی‌کنند که بازی سکوت و مصلحت پرستی و رفاه طلبی و بی غیرتی حکام کشورهای اسلامی موجب شده است که چنگال خوناشامان اسرائیلی بر گلوی کودکان و زنان و مردان مسلمان فلسطینی فرود آید؟! و آن‌گاه رئیس حکومت ساف ابومازن جلاد کودکان فلسطینی‏ نخست وزیر اسرائیل را در آغوش می‌کشد.
وا غیرتا....و اما در اعتراض به سکوت مجامع بین المللی و همچنین مجامع و دولت‌های جهان اسلام، دانشجویان جنبش عدالتخواه دانشجویی، جنبش جوانان جهان اسلام، ستاد دانشجویی حمایت از فلسطین و صندوق دانشجویی کمک به نابودی اسرائیل روز سه‌شنبه 4 بعدازظهر با تجمع و تشکیل زنجیره انسانی در مقابل سفارت فلسطین، خواستار اعزام فوری دانشجویان و مردم داوطلب به فلسطین جهت مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی می گردند و از دولت فلسطین می خواهند هر چه سریع‌تر مقدمات این اعزام را فراهم نماید تا مستکبران و ستمگران جهان بدانند، ‏فرزندان روح الله‏، جنایت‌های آنها را بی پاسخ نخواهند گذاشت و مبارزه با جبهه حق و باطل جغرافیا و مرز نمی شناسد. چنان که حضرت روح‌الله به این مضمون فرمود که سرنوشت جنگ در میدان‌های جنگ مشخص می‌‌شود نه پای میز مذاکره.

جنبش عدالتخواه دانشجویی
جنبش جوانان جهان اسلام
ستاد دانشجویی حمایت از فلسطین
صندوق دانشجویی کمک به نابودی اسرائیل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.