پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نرخ نامعلوم ژتون غذای دانشجویی

افزایش نرخ غذای دانشجویی از اموری است که هر ساله اتفاق می افتد. در آستانه سال تحصیلی جدید نیز در نشست سراسری معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها افزایش قیمت غذای دانشجویی توسط معاون دانشجویی وزیر علوم اعلام شد اما مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم ابراز می کند قیمت غذا در سال تحصیلی جدید هنوز نهایی نشده است.

 معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها در عین اینکه در انتظار ابلاغیه کتبی وزارت علوم در خصوص نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید هستند، گوشه چشمی نیز به قیمت 140 تومان عنوان شده در آخرین گردهمایی سراسری معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها دارند و برخی نیز عنوان می کنند که تا زمان دریافت ابلاغیه کتبی از سوی وزارت علوم مانند رویه سال گذشته اقدام خواهند کرد.

افزایش قیمت غذای دانشجویی امری است که هر چند هر ساله اتفاق می افتد اما باید بر اساس دیدگاه های کارشناسانه صورت گیرد. از آنجایی که وزارت علوم به عنوان یک وزارتخانه دانش گرا باید کلیه تصمیمات خود را کارشناسانه اعلام کند لذا باید اظهارات معاون دانشجویی وزارت علوم مبنی بر افزایش قیمت غذا را در سی و نهمین گردهمایی سراسری معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها اظهاری کارشناسانه دانست.

با وجود تناقضات مسئولان در این زمینه می توان احتمال داد که وزارت علوم به تازگی به فکر کار کارشناسی در زمینه بهای ژتون غذای دانشجویان افتاده است.

معاونان دانشجویی برخی دانشگاه ها در اظهارات مختلفی اعلام کرده اند قیمت غذا را با نظر وزارت خانه تغییر می دهند و برخی دیگر نیز اعلام کرده اند، قیمت اعلام شده در نشست معاونان دانشجویی بهای نهایی ژتون غذای دانشجویان است و غذا را کمتر از 140 تومان توزیع نمی کنند.

این هم از قصه ادامه دار ژتونهای دانشجویی...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.