پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

زادسر: رئیس مجلس بر دهان نمایندگان ملت قفل زده است

نماینده جیرفت با انتقاد از حداد عادل به خاطر عدم قرائت تذکر کتبی خود به رئیس جمهور در خصوص عزل رئیس سازمان جهاد کشاورزی جیرفت و قرائت نشدن آن از سوی رئیس مجلس از تریبون مجلس گفت: رئیس مجلس بر دهان نمایندگان ملت قفل زده است.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از  گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس علی زاد سر در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان این که غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس بر دهان نمایندگان ملت قفل زده و آنها را ذلیل و خفه کرده است گفت:در تذکر کتبی به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهرو نسبت به عزل جواد سر حدی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی جیرفت و کهنوج که فقط هشت ماه در این مسئولیت خدمت کرد،اعتراض کردم و خواستار جلوگیری از تغییر و تعویض بی‌جهت مدیران لایق شدم.
وی با اشاره به این که حداد عادل این تذکر را خلاف آیین نامه دانست و اجازه نداد در صحن علنی مجلس قرائت شود، اظهار داشت: رئیس مجلس معتقد است این تذکر اختلاف موجود میان دولت و مجلس را تشدید می‌کند،اما در عین حال تذکرهای مشابه از تریبون مجلس قرائت می‌شود.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که رئیس مجلس وکیل الدوله شده تصریح کرد: آقای حداد عادل به جای حمایت از نمایندگان مجلس، ما را خفه کرده است و بهتر است اگر ما را برای نمایندگی و خدمت گذاری به ملت مفید نمی‌داند رسماً اعلام کند.
زادسر، جواد سرحدی‌زاده را از بهترین مسئولان سازمان جهاد کشاورزی جیرفت در 50 سال گذشته دانست و یاد آور شد: ایشان بدون هیچ دلیل منطقی از مقام خود عزل شد.
وی با اشاره به محبوبیت سرحدی زاده در بین کشاورزان تصریح کرد: اگر دولت به معترضان عزل ایشان مجوز تجمع دهد، خواهید دید اکثریت قاطع کشاورزان زحمت کش قدردان این شخص هستند.
نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از محمد رضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی این وزیر را ضعیف ترین عضو کابینه نهم دانست و تصریح کرد: اسکندری قادر نیست تا از مدیر منصوب خود در برابر یک استاندار دفاع کند و به دستور رئوفی نژاد استاندار کرمان که از اهالی خوزستان است این مدیر لایق را عزل و به جای وی فردی از همشهری های این استاندار را منصوب کرد.
وی گفت: نصر اللهی معاون سیاسی استاندار کرمان که از عوامل عنصر قدرتمند کرمان است، همراه با معاون برنامه ریزی استاندار، باندی تشکیل داده‌اند که همه عزل و نصب‌های این استان را به جز 2 مورد، با تائید همان فرد صاحب نفوذ انجام داده‌اند.
نماینده جیرفت اضافه کرد: رئیس جهاد کشاورزی که عزل شد و فرماندار جیرفت که از پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد 2 موردی هستند که با نظر مساعد استاندار کرمان منصوب شده بودند، اما رئیس سازمان جهاد کشاورزی عزل شد و گفته می‌شود باید منتظر عزل نفر اخیر هم بود.
زادسر افزود: معاون برنامه ریزی اساندار کرمان بر خلاف دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر حسابرسی از شرکت پسته رفسنجان که امام جمعه نیز از اعضای هیئت مدیره آن است، شرکتی با عنوان شرکت ملی پسته ایرانیان تاسیس کرده تا شرکت رقیب را با شکست مواجه کنده که در همین راستا صدها میلیارد تومان تسهیلات و امکانات دولتی را با سوء استفاده از قدرت در اختیار شرکت متبوعش قرار داده که این کار، رانت خواری دولتی محسوب می‌شود، جالب این است که این افراد برای مردم فقیر جنوب استان کرمان برنامه ریزی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.