پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

شاهرگ حیات خانواده کرمانی بریده شد

پزشکی قانونی زمان وقوع قتل را بین 7 تا 10 روز گذشته تشخیص داده است . پسر دانشجوی خانواده با قطع شاهرگ گردن ، دختر دانش آموز خانواده با قطع شاهرگ دست و مادر خانواده با وارد شدن ضربات متعدد چاقو به پهلوی وی به قتل رسیده اند .

به گزارش کرمان نیوز شنبه 29 مهرماه سال جاری اجساد یک خاواده کزمانی که به طرز فجیعی در خانه مسکونی خود به قتل رسیده بودند یک هفته بعد از وقوع قتل توسط پلیس کشف شد. مقتولین، ساکن خیابان مدیریت کرمان و ازاعضا یک خانواده کوچک سه نفره ، متشکل از مادر خانواد ه و دو فرزند پسر و دختر وی می باشند که با ضربات چاقو به قتل رسیده اند . زندگی پسر دانشجوی خانواده با قطع شاهرگ گردن ، دختر دانش آموز خانواده با قطع شاهرگ دست و زندگی مادر خانواده نیز با وارد شدن ضربات متعدد چاقو به پهلوی وی حداقل در یکصد ساعت گذشته پایان یافته است . یکی از همسایگان مقتولان به خبرنگار ایسنا منطقه کویر گفت : پدر این خانواتده سالها پیش از دنیا رفته است و مادر خانواده به تنهایی با فرزندان خود زندگی می کرد . وی افزود : آنها خانواده ای نجیب و بی آزار بودند و حتی با کسی هم رفت و آمد نمی کردند . همسایه مقتولین یاد آور شد : در جند روز گذشته بوی تعفن اجساد، در کوچه به مشام می رسید اما هرگز فکر نمی کردیم این بو مربوط به اجساد انسان باشد . گزارشها حاکی از آن است که هنوز هویت قاتلان مشخص نشده است و با وجود اینکه از منزل مقتولین چیزی به سرقت نرفته است احتمال قتل برای سرقت نیز منتفی است .

سرهنگ علی قاضی زاده معاونت آگاهی نیروی انتظامی استان کرمان به ایسنا گفت : از ساعت 9 بامداد مورخ 29 مهر ماه سال جاری همزمان با کشف اجساد این خانواده کرمانی ، تحقیقات گسترده پلیس در این زمینه آغاز شده است . وی افزود : تا کنون چند مظنون نیز در این رابطه دستگیر شده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد . سرهنگ قاضی زاده گفت : با توجه به سرنخ های به دست آمده ، امیدواریم عاملان این جنایت هرچه سریعتر دستگیز و به چنگال عدالت سپرده شوند. پزشکی قانونی استان کرمان نیز قتل با ضربات چاقو را تایید و زمان وقوع قتل را بین 7 تا 10 روز گذشته، تشخیص داده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.