پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

انجمن پژوهشگران جوان در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد

نخستین انجمن پژوهشگران جوان کشور عصر چهارشنبه طی آیینی با حضور رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نیوز  به نقل از ایرنا معاون پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در حاشیه افتتاح این انجمن به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن به منظور حمایت از فعالیت‌های پژوهشی دانشجویی به ویژه دانشجویان نخبه تاسیس شده است. محمد رنجبر افزود: دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی می‌توانند فعالیتهای پژوهشی خود را در این انجمن پیگیری کنند.

وی در مورد فعالیت دانشجویان مقطع کارشناسی در این انجمن گفت:ورودیهای دوره کارشناسی پس از گذراندن ‪ ۷۰‬واحد از درس‌های عمومی و پایه در صورتی که معدل آنان بیش از ‪ ۱۵‬باشد در این انجمن پذیرفته می‌شوند. وی اظهار امیدواری کرد که در سالهای آینده این انجمن در سراسر کشور راه اندازی شود. معاون پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:امسال ‪ ۱۲۶۰‬مقاله از سوی این دانشگاه در نشریات علمی ملی و بین‌المللی به چاپ رسیده است.

وی شمار طرح‌های پژوهشی سال جاری را ‪ ۷۵‬طرح ذکر کرد و گفت: تاکنون ‪۴۶‬ طرح پژوهشی به پایان رسیده است. وی افزود: بودجه پژوهشی این دانشگاه از رشد مناسبی در سال تحصیلی ‪۸۶-۸۵‬ برخوردار است و در صورت تصویب این بودجه و اختصاص آن در سال ‪ ۸۶‬می‌تواند راهگشای برنامه‌های پژوهشی شود. رنجبر با اشاره به هفته پژوهش گفت:در این هفته جلسات سخنرانی علمی در تمامی دانشکده‌های این دانشگاه با حضور اساتید مجرب و دانشجویان برگزار شد.

وی افزود: در سومین روز از هفته پژوهش از ‪ ۱۲‬نفر پژوهشگر برتر این دانشگاه تجلیل به عمل آمد. او گفت :این تعداد افراد براساس امتیازات پژوهشی یک سال گذشته انتخاب شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.