پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آغاز فعالیت جبهه ضداستکباری وبلاگ‌نویسان مسلمان

با برگزاری اولین گردهمایی وبلاگ نویسان مسلمان در تهران، رسماً فعالیت ضد استکباری وبلاگ نویسان متعهد با هدف حفظ آرمان‌های انقلاب و فعالیت علیه اهداف استکبار جهانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در اولین گردهمایی وبلاگ نویسان ارزشی که عصر دیروز (پنجشنبه) به همت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان در سالن شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، پس از آشنایی شرکت‌کنندگان با اهداف برگزاری این گردهمایی،‌ حمید داود آبادی نویسنده دفاع مقدس که اکنون از فعالان عرصه وبلاگ نویسی است، طی سخنانی با گرامیداشت سالگرد عملیات کربلای 5، وبلاگ نویسان ارزشی را به اتحاد هرچه بیشتر ترغیب کرد.
در این همایش که با استقبال کم نظیر فعالان وبلاگ نویسی مواجه شده بود، اعضای هیات موسس مجمع وبلاگ نویسان مسلمان به تشریح اهداف این مجمع پرداختند و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

* برای تبلیغ اسلام ناب برنامه ریزی می‌کنیم

ابوذر منتظرقائم یکی از اعضای هیات موسس این مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح اهداف این گردهمایی گفت: برنامه‌ریزی و تلاش برای سازماندهی و ایجاد جو همفکری، تفاهم و هماهنگی و ارتقاء سطح آمادگی‌های فنی، عقیدتی و سیاسی وبلاگ‌نویسان مسلمان از جمله اهداف ماست.
وی افزود: ‌برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها به گونه‌ای شکل گرفته که بتوانیم برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی و سیاسی برای تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص)، انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام و رهبری به اجرا در آوریم.
این عضو مجمع وبلاگ نویسان مسلمان تاکید کرد:‌ قطعا این مجمع به فراخور زمان، نسبت به تهاجم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی علیه انقلاب اسلامی واکنش نشان خواهد داد و مبارزه علیه منافع جبهه استکبار را در دستور کار خود دارد.


*مشاور وزیر ارشاد : وبلاگ نویسان متعهد می توانند ضربات مهلکی به جبهه کفر وارد کنند

میثم نیلی مشاور وزیر ارشاد طی سخنانی در این گردهمایی اظهار داشت: اگر قبول نداشته باشیم که در وضعیت جنگ هستیم، اینگونه برنامه‌ها بیهوده به نظر می‌رسد.
وی با بیان اینکه اکنون جنگ حقیقی بین اسلام و جبهه کفر در جریان است، تاکید کرد: هر وبلاگ نویس مسلمان با درک صحیح از شرایط، می‌تواند آنچنان ضربه‌ای به جبهه کفر وارد آورد که به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نباشد.
مشاور وزیر ارشاد ابراز امیدواری کرد که این حرکت وبلاگ نویسان متعهد، برای آینده انقلاب اسلامی پر بازده باشد.

*می‌خواستند وبلاگ نویسان ارزشی را حذف کنند

مسیح مهدوی از اعضای هیات موسس مجمع وبلاگ نویسان مسلمان نیز طی سخنانی با افشاگری گروه‌هایی که در فضای سایت‌ها و وبلاگ ها تمام تلاش خود را در جهت منافع استکبار جهانی به کار گرفته‌ و وبلاگ ها را منحصر به مخالفان انقلاب می کنند، گفت: از زمانی که وبلاگ نویسی در چند سال گذشته در ایران آغاز شد و بچه‌های بسیجی وبلاگ‌هایی را به راه اندختند. عوامل خارجی استکبار جهانی گفته بودند اجازه نمی‌دهیم بسیجی‌ها وارد عرصه اینترنت شوند.
وی افزود: در آن شرایط که همه آنها قصد بایکوت وبلاگ نویسان ارزشی و مسلمان را داشتند، ما مجبور بودیم که خودمان دور هم جمع شویم و امکاناتمان را برای فعالیت هرچه بیشتر وبلاگ نویسان مسلمان گسترش دهیم والا می‌خواستند ما را حذف کنند.

*اعلام آمادگی گروه های مختلف برای یاری وبلاگ نویسان مسلمان

در این همایش سرویس‌دهنده‌های میهن بلاگ، پارس بلاگ و بلاگفا آمادگی خود را برای همکاری و تامین امکانات وبلاگ نویسان ارزشی اعلام کردند.
کلیپ‌هایی از دوران دفاع مقدس و سخنان امام،‌ رهبری و رئیس جمهور پخش شد و به همه حضار دو کتاب «دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران» و «منشور نظریه دولت اسلامی» اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.