پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

متصرفان زمینهای سیرجان اسناد آنرا در اختیار دارند

فرماندار سیرجان گفت: متصرفان پرونده زمین خواریهای سیرجان اسناد این زمین‌ها را در اختیار دارند و سازمان مسکن و شهر سازی تنها مرجعی است که باید نسبت به ابطال این اسناد اقدام کند.

به گزارش کرمان نیوز  غلامعلی موحدی نیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان افزود: یکی از مواردی که در پرونده زمین خواری سیرجان مود بررسی قرار گرفته این است که این اسناد توسط چه سازمانهایی و چه گونه در اختیار این افراد قرار گرفته است.
وی همچنین با بیان اینکه ابعاد پرونده‌ زمین خواری سیرجان به گونه‌ای نیست که در اذعان عمومی و نشریات انعکاس یافته، گفت: از زمانی که مدیریت جدید شهرستان کار خود را آغاز کرده است، هیچ موردی در مساله زمین خواری گزارش نشده و جلوی زمین خواریهای بطور کامل گرفته شده است.
وی افزود: ستاد شهرستانهای پیگیری پرونده زمین خواری سیرجان و سازمان مسکن و شهر سازی در مورد این پرونده مشغول تحقیقات هستند.
فرماندار سیرجان در مورد ارزیابی خود از تشکیل کمیته دانشجویی پیگیری پرونده زمین خواری در سیرجان نیز گفت: پرونده‌ زمین خواری باید از کانال قانونی پیگیری شود و کمیته دانشجویی نمی‌تواند در این زمینه نقشی ایفا کند.
وی همچنین در مورد پرونده طلبه سیرجانی که در امر مبارزه با زمین خواری اقداماتی را انجام داده است، گفت: ایشان برای پیگیری این پرونده قانونی عمل نکرده و در همین زمینه اداره اطلاعات شهرستان از وی شکایت کرده است.
موحدی نیا در ادامه از لغو حکم زندان برای طلبه مذکور خبر داد و گفت: خود شخصا پیگیر این قضیه هستم که این طلبه راهی زندان نشود و امیدواریم بتوانیم رضایت شاکیان پرونده وی را جلب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.