پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دانشجویان بسیجی می توانند خلاء روزنامه نگاران متخصص را پرکنند

مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت: در شرایط کنونی دانشجویان بسیجی می توانند خلاء متخصصان روزنامه نگار را در کشور پر کنند.

به گزارش کرمان نیوز  به نقل از   «شبکه خبر دانشجو»، مهندس سید جلال فیاضی، طی نشستی در مرکز خبرگزاری ایرنا ضمن اعلام خلاصه ای از فعالیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی در این جلسه، گفت: ما در حال حاضر خلاء روزنامه‌نگاران متخصص را نداریم اما خلاء متخصصان روزنامه نگار در کشور احاس می شود که دانشجویان بسیجی و به ویژه شما خبرنگاران بسیج دانشجویی می توانید این خلاء را پر کنید.

وی فعالیت دانشجویی را یکی از زلال ترین و مغتنم ترین فعالیت‌ها توصیف کرد و خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه ابراز داشت: شما در دوران دانشجویی سعی کنید زیاد به دنبال کار حرفه ای نروید تا با کار آمارتوری که پیش می گیرید همچنان روحیه آموختن نکات جدید را در خود حفظ کرده باشید.

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا، خبرنگاری را یک فعالیت توام با علم و هنر و حساس عنوان کرد و گفت: کسانی که به دنبال خبرنگاری و روزنامه نگاری هستند باید با عشق و هنر خود به کار دل ببندند و نباید فکر کنند که خبرنگاری فرصتی برای کسب درآمد بیشتر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خبرگزاری ایرنا را معتبرترین و مستندترین خبرگزاری در سطح کشور عنوان کرد و اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بزرگترین شبکه خبری کشور و تنها ارگان رسمی مکتوب نظام جمهوری اسلامی است که در حال حاضر دارای 60 نمایندگی داخل و 30 نمایندگی خارجی می باشد و اخبار خود را به غیر از زبان فارسی به 8 زبان زنده دنیا به مخاطبان خود عرض می کند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه برخی از خبرنگاران «شبکه خبر دانشجو» به بیان نقطه نظر است خود پیرامون خبرگزاری ایرنا و جریان اطلاع رسانی کشور پرداختند./انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.