پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بسیج دانشجویی ‪ ۱۶۲‬دانشگاه کشورصدور قطعنامه ‪ ۱۷۴۷‬را محکوم کرد

در واکنش به صدور قطعنامه ‪ ۱۷۴۷‬شورای امنیت سازمان ملل علیه حقوق ملت ایران، بسیج دانشجویی ‪ ۱۶۲‬دانشگاه کشور روز سه‌شنبه با صدور اطلاعیه‌ایی آن را محکوم کردند.

به گزارش  کرمان نیوز در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ملت ایران ، رشد شکوفایی خود را طی سه دهه عمر با برکت نظام مقدس اسلامی همزمان با تحریم‌ها، مخالفت‌ها و تقابل جدی تمامی قدرتهای غیرانسانی ازجمله آمریکا طی نموده و ادامه این تحریم‌ها نیز هیچ تاثیری در اراده این ملت مترقی، متمدن، عزت طلب، عدالتخواه و آزاداندیش نخواهد داشت.

"با وجود تمامی فشارهای موجود، دانشمندان ، نخبگان و دانشگاهیان ایران اسلامی با پشتوانه بی‌پایان مردم عزت طلب تمام مراحل پیشرفت علمی را در ابعاد مختلف از جمله تکامل چرخه سوخت و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با قدرت تمام ادامه خواهد داد".

در اطلاعیه افزوده شده است: از تمامی نخبگان، دانشگاهیان و تشکل‌های دانشجویی دعوت می‌نماید تا با اتحاد و انسجام لازم و حضور همه جانبه، دفاع عزتمندانه از حقوق ملت ایران، بار دیگر نقش و تاثیر خود را به نمایش گذاشته و افتخاری در تاریخ فعالیت خود اضافه و ثبت نمایند.

شورای امنیت سازمان ملل اوایل هفته جاری با صدور قطعنامه ‪ ۱۷۴۷‬و تعیین تحریم‌های جدید خواستار توقف فعالیت‌های هسته‌ایی صلح آمیز ایران شد که ضمن مردود اعلام شدن از سوی مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران با موج عظیمی از مخالفت‌ها نیز در کشور مواجه شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.