پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بسیج دانشجویی کرمان روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک گفت

بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای ضمن محکوم کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، از فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای ایران حمایت کرد.

به گزارش  کرمان نیوز در این بیانیه آمده: نظام سلطه با محوریت منفورترین رژیم سیاسی جهان(آمریکا) و به واسطه نفوذ و لابی صهیونیزم جهانی و همراهی و حمایت قدرتهای لیبرالی ضدبشری غرب بار دیگر این واقعیت تلخ را به افکار عمومی جهان عرضه کرد که شورای امنیت سازمان ملل متحد تبدیل به ابزاری بی‌هویت برای حفظ استیلای مستکبرین بر جهان شده است.

"قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران حکایت از این واقعیت دارد که آمریکا در طرح خاورمیانه بزرگ با شکستی جدی وروبرو شده و در گردابهای خودساخته عراق، فلسطین، لبنان و افغانستان غرق گردیده است."
این تشکل در بیانیه خود افزود: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که باید یاری‌رسان کشورهای عضو معاهده ‪ NPT‬برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای باشد به واسطه فشارهای کشورهای مستکبر، خود به مانعی جدی در راه رسیدن به این هدف مشروع تبدیل شده است.

در این بیانیه با اشاره به مقاومت جانانه ملت ایران در مقابل تمامی زورگویان در سه دهه گذشته تاکید شده: اقدامات اخیر آمریکا و قدرتهای پوشالی و فاقد وجهه مردمی هیچگاه نمی‌تواند به اراده شکست ناپذیر جوانان دانشمند و ملت آزاد ایران خللی وارد کند.

دانشجویان بسیجی استان کرمان از مسوولان نظام خواسته‌اند با شجاعت تمام در برابر یاوه‌گوییهای دشمنان ایستادگی کرده و برای ادامه عزتمندانه فناوری هسته‌ای اقدام جدی بعمل آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.