پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

طومار دانشگاهیان کرمانی خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد

اعضای بسیج جامعه پزشکی استان کرمان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی این استان طوماری با موضوع هسته‌ای ایران خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشتند.

به گزارش  کرمان نیوز در این طومار که روز دوشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در دانشگاه علوم پزشکی کرمان امضا می‌شد، بر حمایت قاطع از به کارگیری انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که با همت بلند دانشمندان جوان ایرانی به دست آمده، تاکید شده است.

امضاکنندگان با تاکید بر این که ایران همه فعالیتهای صلح‌آمیز خود را زیرنظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به صورت شفاف انجام داده، انزجار شدید خود را از قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد که ناقض حقوق انسانی جمهوری اسلامی است، ابراز داشته‌اند.

در این طومار خطاب به "بان کی مون" آمده است: کشورهای متخاصم برای ممانعت از دستیابی ملت ایران به حق مشروع خود در استفاده از انرژی هسته‌ای از هیچ تلاشی دریغ نکرده و دشمنان ایران اسلامی در واقع با استفاده از ضعف نهادهای بین‌المللی و بازیچه قرار دادن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای امنیت اهداف خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی را به پیش می‌برند.

دانشجویان و دانشگاهیان کرمانی از دبیرکل سازمان ملل متحد خواسته‌اند تا با توجه به رسالت خطیر وی در عرصه جهانی و با بهره‌گیری از ابزارهای لازم نسبت به تنویر افکار عمومی جهان اقدام و از حقوق جمهوری اسلامی دفاع کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.