پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فرهنگ دفاع مقدس در دنیا بی‌نظیر است

فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان کرمان گفت: فرهنگ و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس در دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش کرمان نیوز سردار غلامعلی ابوحمزه  در جلسه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد افزود: غربی‌ها دو جنگ داشتند که پس از گذشت چندین سال هنوز روی آنها مانور می‌دهند.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم فرهنگ و ارزشهای والای معنوی هشت سال دفاع مقدس که قابل مقایسه با هیچکدام از جنگهای دنیا نیست را گسترش دهیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صدور آن به دنیا تلاش کنیم.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان کرمان آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ‪ ۱۳۶۱‬بدون کمترین امکانات و ‪ ۳۵‬روز مقاومت مردم خرمشهر را یکی از بی‌نظیرترین اتفاقات دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

سردار ابوحمزه افزود: این مقاومت بی‌نظیر الگوی بسیاری از آزادیخواهان جهان شده است.

وی بیان کرد: ما باید همت کنیم تا فرهنگ مقاومت در جامعه رشد کند و به نسلهای آینده نیز منتقل شود.

همچنین در نشست روز پنجشنبه انجمن فعالان جوان دفاع مقدس که به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد تشکیل شد، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت: حضور جوانان در کنار پیشکسوتان جهاد و شهادت بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده توسط جوانان و قرار گرفتن آنها در کنار پیشکسوتان جهاد و شهادت یکی از موثرترین راههای ترویج این فرهنگ ارزشمند است.

انجمن فعالان جوان دفاع مقدس به منظور ارتباط موثر و بیشتر گروههای فرهنگی و هنری دفاع مقدس و استفاده از تجارب یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و با حضور بیش از ‪ ۱۷‬گروه فرهنگی و هنری دفاع مقدس در کرمان تشکیل شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.