پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برگزاری کلاس های آموزشی معارف مهدویت در کرمان

کلاس های آموزشی معارف مهدویت ، در تابستان جاری برای کلیه ی سنین برگزار می شود .
به گزارش کرمان نیوز به نقل از کرنا ، بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوان و‌ ترویج فرهنگ انتظار اقدام به برگزاری این دوره آموزشی در کلیه ی سطوح و برای رده های گوناگون سنی نموده است .
خاکساری ، مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در این زمینه گفت : کلاس ها در 16 جلسه برگزار و در هر جلسه یکی از مباحث مرتبط با فرهنگ انتظار و مهدویت از قبیل ضرورت طرح مباحث مهدویت حضرت مهدی (عج) در قرآن ، دلایل و فلسفه ی غیبت ، فواید وجود امام زمان «عج» ، امام مهدی «عج» در روایات شیعه و سنی و انتظار آثار و ابعاد آن و ... به تفصیل توضیح داده می شود .

این کلاس ها از هفته جاری برای دانش آموزان سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه و نیز طلاب دانشجویان و عموم مردم با حضور اساتید اعزامی از مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار خواهد شد .
گفتنی است ، بنیاد مهدی موعود (عج) کرمان 12 خرداد ماه سال گذشته تحت نظارت و فعالیت مرکز تخصصی مهدویت قم و با حضور مدیر این مرکز حجت الاسلام قرائتی افتتاح گردید .
برگزاری سلسله مباحث تمهیدات ظهور ، راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه تخصصی مهدویت ، ایجاد سایت اینترنتی مهدویت از مهمترین عناوین فعالیت این بنیاد مرکز در سال گذشته است .
همچنین مرکز فوق هم اکنون در شهرستانهای سیرجان ، شهربابک ، رفسنجان ، زرند ، کهنوج و بردسیر با ایجاد شعبه به فعالیت پیرامون مباحث مربوط به مهدویت می پردازد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.