پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بعد از جنجال بر سر فتوت و کامیاب نوبت به سیف الهی رسید

شورای شهر فردا در مورد شهردار شدن یا نشدن ابوالقاسم سیف الهی تصمیم گیری می کند .
به گزارش کرمان نیوز به نقل از کرنا ، 3 تن از اعضاء اصلاح طلب شورای اسلامی شهر کرمان و اکثریت قاطع اصولگرایان با انتخاب مهندس سیف الهی به عنوان شهردار موافق هستند .
یکی از اعضاء اصلاح طلب و مخالف در این خصوص به خبرنگار ما گفت : مردم به اکثریتی رای دادند و از همان اکثریت مسئولیت می خواهند و با ترک جلسه (آبستراکسیون) مشکلی حل نخواهد شد .

وی افزود : ما مشکلی با شخص مهندس سیف الهی نداریم اما اصولگرایان با مطرح کردن سیف الهی می خواهند ما را از اکثریت بیندازند . به همین دلیل من و یکی دیگر از اعضاء اصلاح طلب با شهردار شدن ایشان مخالفیم .
یکی دیگر از اعضاء اصلاح طلب شورای اسلامی شهر کرمان نیز گفت : شورای فعلی بیشتر عملگرا است تا سیاست گرا .
وی ضمن اعلام موافقت با انتخاب سیف الهی در مورد به اکثریت رسیدن اصولگرایان گفت : گمان نمی برم که شورا تا این حد بتواند سیاسی عمل کند و منافع جناحی را به منافع مردم ترجیح دهد .
وی افزود : اگر روزی اقلیت بخواهد رای خود را به کرسی بنشاند ما هم می توانیم آبستراکسیون کنیم .
به هر حال تنش و اختلاف سلیقه در خصوص انتخاب شهردار در شورای سوم به حدی است که با گذشت 2 ماه هنوز توانسته اند به تفاهم برسند و اعلام این خبر در ویژه های بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما نیز خود دال بر این مدعا است .
گفتنی است ، در شهرداری کرمان شایعه شهردار شدن مهندس سیف الهی به حدی قوت گرفته که اکثریت کارکنان شهرداری وی را شهردار می نامند ضمن اینکه سیف الهی سابقه خوبی از فعالیت همراه با پشتکار و قاطعیت در شهرداری دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.