پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آیت الله دکتر بهشتی یک انسان ممتاز و برجسته بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: مسوولان باید هرچه سریع تر مشکلات بوجود آمده برای برخی از مردم درخصوص اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین را در استان شناسایی کنند.

به گزارش کرمان نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید "یحیی جعفری" در خطبه های نماز جمعه کرمان، افزود: مسوولان استان باید مشکلات و نواقص طرح فوق را به اطلاع مسوولان بلند پایه کشوری برسانند.

خطیب نماز جمعه کرمان از عجولانه اعلام کردن سهمیه بندی بنزین در کشور اظهار تاسف کرد و گفت: اصل سهمیه بندی بنزین بسیار کار لازم و ضروری است که حتی سالهای قبل باید اجرا می‌شد.

وی ادامه داد: اما اجرای این طرح باید با تدبیر و مشورت بیشتر و در نظر گرفتن جوانب و مشکلات مردم انجام می‌گرفت.

خطیب جمعه کرمان، سالروز شهادت دکتر بهشتی و ‪ ۷۲‬تن از یاران انقلاب و همچنین هفته قوه قضایی را گرامی داشت و گفت: مرحوم آیت الله دکتر بهشتی یک انسان ممتاز و برجسته بود که نظیر آن در آینده کمتر یافت خواهد شد.

وی ادامه داد: دکتر بهشتی در فقه، اصول، فلسفه، عرفان، معارف قرآن و حدیث، علم رجال، شناخت ادیان، جامع‌شناسی و مکتب‌های اقتصادی یک صاحب نظر بود.

خطیب جمعه کرمان گفت: گروهک منافقین به خیال خام خود با به شهادت رساندن شهید مظلوم دکتر بهشتی و ‪ ۷۲‬یار دیگر انقلاب، قصد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را داشتند که هوشمندی امام راحل در ترمیم فوری شورای عالی قضایی و ریاست جمهوری، مملکت را به حال عادی بازگرداند.

امام جمعه کرمان به روز جهانی مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی اشاره کرد و گفت: در جهان امروز با این نام گذاریها مشکلی حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکا و دیگر قدرتهای زورگو خودشان تولیدکننده این سلاحهای ضد انسانی هستند.

خطیب جمعه کرمان به دخالت آمریکا و همدستانش در دولت قانونی فلسطین اشاره کرد وافزود: غربی‌ها حرف از دموکراسی می‌زنند ولی اینک که فلسطینی- ها براساس دموکراسی دولت قانونی تشکیل داده‌اند با آن مخالفت می‌کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.