پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

به مناسبت درگذشت همسر فداکار مرحوم افضلی پور

به مناسبت درگذشت بانو فاخره صبا همسر مرحم مهندس افضلی پور بنیان گذار دانشگاه کرمان از سوی رئوسای فعلی و سابق دانشگاههای کرمان پیام تسلیتی صادر شد.

به گزارش ایسنا منطقه کویر،در این پیام آمده است:خبر درگذشت بانوی پاک نهاد فاخره صبا عموم دانشگاهیان را متاثر و متالم نمود و همه دوستداران دانش و معرفت را در اندوه و ماتم فرو برد.

در ادامه این پیام آمده است:بانوی بزرگواری که پابه پای همسر عالی همتش مرحوم مهندس افضلی پور چراغ پر فروغ دانشگاه را در کرمان بر افروخت و پس از او نیز تا پایان زندگی حتی در روزهای بیماری همواره به یاد عظمت دانشگاه و دانشگاهیان چون شمعی در سوز و گداز بود.

بی شک نام نیکی مرحومه فاخره صبا چ گاه از حافظه تاریخ پرافتخار سرزمین ما محو نمی شود و نقش نجابت و مروت او و همسرش در لوح دانشگاه ماندگار خواهد بود.

لازم به ذکر است این پیام از سوی دکتر امیری خراسانی رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان و دکتر زاهدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همچنین رئوسای سابق دانشگاههای کرمان،دکتر میرزایی،دکتر ایران پناه،دکتر حسینی،دکتر رجایی خراسانی ،دکتر رضوی،دکتر بارانی ،دکتر شریفی،دکتر رستمی ابوسعیدی،دکتر اکبری و دکتر مصطفوی صادر شده است.

همچنین از سوی دکتر کامیاب رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز پیام تسلیتی در این زمینه صادر شده است .

در این پیام با اشاره به خدمات مرحوم مهندس افضلی پور و تلاشهای بانو فاخره صبا در ایجاد دانشگاه در کرمان در گذشت این یار با وفا و همسر دانش دوست و هنرمند را به جامعه دانشگاهی استان تسلیت و مراتب همدردی خود را با بازماندگان این خانواده علم دوست اعلام داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.