پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استعفای مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرمان

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرمان وحومه به علت مشکلات مالی سازمان متبوع خود و به بهانه ی پایان مدت زمان ابلاغ مدیریتش استعفا کرد .
به گزارش کرمانیوز غلامرضا نعمت الهی در گفتگو با خبرنگار کرنا ، در این باره گفت : از یک ماه پیش استعفای خود را تسلیم شورای سازمان اتوبوسرانی کردم تا بالاخره با آن موافقت شد . البته این شورا هنوز هیچ دستور یا ابلاغی را کتباً صادر نکرده است .

نعمت الهی تاریخ پایان ابلاغ مدیریت خود را 31/3/86 اعلام کرد و این موضوع را علت اصلی استعفای خود خواند اما با اصرار خبرنگار ما گلایه های خود از مشکلات مالی و اعتبارات اندک اتوبوسرانی کرمان را آغاز و آن را علت واقعی استعفای خود خواند .
وی علت های سیاسی را در استعفای خود بشدت تکذیب کرد و پیرامون انتخاب جانشین خود گفت : مدیر عامل جدید سازمان مشخص نشده است اما شورای سازمان که متشکل از معاون سیاسی امنیتی استاندار ، فرماندار و شهردار است .
محسن وهابی ، معاون بهره برداری اتوبوسرانی را به سرپرستی سازمان انتخاب کرده است اما هنوز حکم وی صادر نگردیده است .
گفتنی است ، چندی پیش مهندس انجم شعاع ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان پیرامون مشکلات سازمان اتوبوسرانی به خبرنگار ما گفته بود : هزینه ی هر کورس جابجایی مسافر برای اتوبوسرانی بین 80 تا 90 تومان است که یک سوم آن (25 تومان) را مسافر ، یک سوم را شهرداری و یک سوم دیگر را وزارت کشور پرداخت می کنند که در سال گذشته شهرداری و وزارت کشور تنها کمتر از نیمی از سهم خود را پرداخت کرده اند و این چنین است که حقوق پرسنل و رانندگان اتوبوسرانی به تعویق می افتد .
وی همچنین گفته بود : ما 60 دستگاه اتوبوس عمومی در پارکینگ بلا استفاده داریم ، زیرا هزینه ی تعمیر آنها را برای ورود به ناوگان شهری نداریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.