پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

طی یکماه گذشته منطقه ارزوئیه با مشکل بلایای طبیعی درگیر بوده است

بخشدار ارزوئیه گفت: طی یکماهه گذشته این منطقه در معرض بلایای طبیعی از جمله سیل و طوفان بوده که باعث ایجاد خسارات زیادی شده است .

به گزارش  کرمان نیوز صمدالله محمدی بخشدار ارزوئیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر با اعلام این مطلب افزود: ارزوئیه بدلیل همواری زمین های خود همه ساله در معرض خطر سیل و طوفان است بلایای طبیعی مدام باعث ایجاد خسارت در منطقه می شوند.

وی ادامه داد: از 24 تیرماه سال جاری تاکنون به طور میانگین همه روزه این منطقه با سیل و طوفان مواجه بوده که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است.

محمدی اوج خسارت حامل از سیل را در دهستان صوغان و روستاهای توابع و همچنین بیشترین خسارت ناشی از طوفان را در دهستان وکیل آباد اعلام کرد.

وی افزود: از مهمترین خسارات ناشی از بلایای طبیعی فوق می توان به شکسته شدن 38 تیر چراغ برق در وکیل آباد و 24 ساعت قطعی برق در این منطقه و علاوه بر این خسارت وارده به دکل تلویزیون که منجر به اختلال چند روزه در گیرنده های تلویزیونی ارزوئیه شده بود اشاره کرد.

بخشدار ارزوئیه از انجام مکاتبات مبنی بر کمک مسئولین با استان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون در راستای مقابله با خسارات ناشی از بلایای طبیعی مکاتباتی انجام شده که می توان از در اختیار قرار دادن یک دستگاه بلدوزر از سوی معاون عمرانی استانداری به مدت 15 روز و برای ساخت سیل بند در منطقه اشاره کرد .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.