پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

گردشگران بلژیکى توسط اسماعیل شه بخش ربوده شده اند

اشرار مسلح، یک‌شنبه یک زوج توریست بلژیکی را در شهرستان بم ربودند و مقامات امنیتی در حال پیگیری سرنوشت این 2 گردشگر هستند ولی بنا بر اظهارات فرمامده انتظامی بم دو گردشگر بلژیکى به دست اسماعیل شه بخش از سران اشرار منطقه ربوده شده‌اند.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ عباس ابراهیمى گفت: اسماعیل شه بخش از سران اشرار منطقه , این دو گردشگر را که زن وشوهر هستند روز یکشنبه در بخش فهرج در نزدیکى مرز استانهاى کرمان وسیستان و بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومى منتقل کرده است .
سرهنگ عباس ابراهیمى افزود: فرد گروگانگیر تضمین کرده در صورت آزادى برادرش از زندان ، این دو گردشگر را آزاد خواهد کرد .
گفتنی است ، گل محمد شه بخش برادر اسماعیل شه بخش چندى پیش در درگیرى با نیروى انتظامى در منطقه پیر سواران زاهدان دستگیر شده بود .
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم در گفتگو با فارس ضمن تایید خبر ربایش دوگفت: هنوز خبر دقیقی از این دو توریست نداریم ولی این 2 توریست زن و شوهر احتمالاً هم اکنون به زاهدان منتقل شده‌اند.
وی در مراجعه خبرنگار ما تماس ربایندگان با استاندار کرمان را تکذیب کرد و گفت: ربوده شدن این دو توریست هنوز قطعی نیست و تماسی با استاندار برقرار نشده است.
نصراللهی همچنین گفت: این دو توریست قصد سفر به زاهدان را داشتند، اما احتمالا ربوده شدن آنها در بم صورت گرفته است.
این در حالی است که یک مقام آگاه از تماس ربایندگان توریست‌های بلژیکی با استانداری کرمان و درخواست آزادی چند تن از اشرار دستگیر شده خبر داده است.
این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان افزود: ربایندگان در تماس با استانداری کرمان درخواست آزادی چند تن از اشرار دستگیر شده را داشته‌اند.
وی افزود: گروگانگیران، آزادی زن و شوهر بلژیکی را به آزادی اشراری که از آنها نام برده‌اند، منوط کرده‌اند.
این مقام آگاه همچنین تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که ربایندگان در محدوده استان کرمان هستند یا سیستان و بلوچستان.
در همین زمینه ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان از ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه این گروگانگیری خودداری کرد و گفت: هرگونه اطلاعات در زمینه مسائل امنیتی در شرق کشور باید از طریق قرارگاه رسول اکرم (ص) ارائه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.