پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

طرح تکریم شهدای راه امنیت کشور در کرمان برگزار می شود

مدیرکل اجرایی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: طرح تکریم شهدای راه امنیت کشور امسال همزمان با چنداستان کشور در کرمان برگزار می شود.

به گزارش کرمان نیوز مسعود زاهدیان مدیر کل اجرایی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در گفتگو با خبرنگار شبستان با تاکید بر اهمیت تکریم مقام شهدای نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح تکریم شهدای راه امنیت کشور امسال همزمان با چند استان کشور در کرمان برگزار می شود.

وی افزود: در حالی که بیشترین مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر در جهان را ایران انجام می دهد تا کنون نیز خسارات زیاد جانی و مالی متحمل شده ولی مجامع بین المللی و کشوهای غربی از ارسال کمک های مناسب به ما خودداری می کنند.

زاهدیان تصریح کرد: کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس با داعیه مبارزه با تروریسم و مواد مخدر افغانستان را اشغال کردند و در عمل می بینیم کشت مواد مخدر در این کشور چند برابر افزایش یافته است.

مدیر کل اجرایی در ادامه با ارائه آماری از افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: طی چهار ماهه اول امسال در استان کرمان24 درصد افزایش کشفیات داشته که این نشان دهنده تلاش گسترده و بی وقفه نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان در مبارزه با مواد مخدر است.

وی همچینن به طرح انسداد فیزیکی مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی پس از تشکیل قرارگاه رسول اکرم در بحث انسداد مرزها موفقیت های چشمگیری کسب کرده و اکنون نیز به دقت این نقاط را تحت کنترل و نظارت خود دارد.

وی در پایان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب در جامعه در زمینه مبارزه با مواد مخدر نقش رسانه ها و نشریات را در این زمینه اساسی و مهم دانست و بر تعامل این ستاد با خبرنگاران و مطبوعات تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.