پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نمایشگاه بزرگ "ره‌آورد" در کرمان گشایش یافت

برنامه‌های هفته دولت با برپایی نمایشگاه بزرگ "ره‌آورد" روز شنبه در کرمان آغاز شد.

به گزارش کرمان نیوز استاندار کرمان در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و هفته دولت و گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد دولت در این استان ذکر کرد.

دکتر محمد رئوفی‌نژاد افزود: استفاده از این فرصت بدلیل خلاء اطلاع‌رسانی و آگاهی نداشتن مردم از عملکرد دولت و دستگاههای اجرایی امسال مورد تاکید قرار گرفته است.

وی آگاهی مردم از فعالیتهای انجام شده را حق مردم دانست و تاکید کرد:
باید از وجود چنین فرصت‌هایی در اطلاع رسانی به مردم استفاده شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه حدود دو سال از خدمت دولت نهم می‌گذرد افزود: نتیجه خدمات دستگاههای اجرایی در این استان در نمایشگاه بزرگ "ره‌آورد" در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی نشان دادن توجه و همت دولت برای رفع محرومیت از استان کرمان و بیان نتایج و برکات سفر هیات دولت به استان کرمان را از دیگر دلایل برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

رئوفی‌نژاد گفت: همزمان با این نمایشگاه در کرمان، در ‪ ۱۵‬شهرستان دیگر استان نیز نمایشگاههای مشابهی دایر شده است.

وی چاپ و نشر سه جلد کتاب شامل عملکرد دو ساله دستگاههای دولتی در استان کرمان را سندی ماندگار از فعالیت‌های دولت در این استان برشمرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان نیز در گزارشی اعلام کرد:
نمایشگاه بزرگ ره‌آورد با هدف اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاههای اجرایی و تعامل هر چه بیشتر این دستگاهها با مردم برپا شده است.

مهدی صدفی برگزاری جشنواره شهید رجایی، همایش‌های استانی اشتغال، رهروان ولایت، یادواره شهدای دولت، همایش فرهنگی هنری ورزشکاران و ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری را از دیگر مراسم هفته دولت در استان کرمان برشمرد.

وی افزود: در این هفته ‪ ۴۷۸‬پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ‪۲۸۰۰‬ میلیارد ریال در استان کرمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صدفی افزود: در این هفته عملیات اجرایی ‪ ۱۳۹‬پروژه با اعتباری معادل ‪ ۲۶۰۰‬میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

او گفت: در حاشیه این نمایشگاه شبها علاوه بر برگزاری جشن‌های ویژه اعیاد شعبانیه، مسوولین اجرایی در جلسات پرسش و پاسخ با مردم شرکت خواهند کرد.

رییس کمیته برگزاری نمایشگاه ره‌آورد هم گفت: این نمایشگاه با ‪ ۲۹۰۰‬متر مربع پوشش سالنی و ‪ ۱۴۰۰‬متر مربع فضای غرفه‌ای در قالب سه سالن طراحی شده است.

حمید قاسم‌نژاد افزود: دو سالن از این محل برای ارایه عملکرد دستگاههای اجرایی و یک سالن برای مدیریت و پشتیبانی و برپایی مراسم اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: غرفه‌های این نمایشگاه به صورت استاندارد ‪ ۱۸ ، ۹‬و ‪۲۷‬ متر مربعی طراحی شده است.

قاسم نژاد گفت: از غرفه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه ‪ ۴۰‬غرفه ‪ ۹‬متر مربعی، ‪ ۳۶‬غرفه ‪ ۱۸‬متر مربعی و سه غرفه ‪ ۲۷‬متر مربعی هستند.

رییس کمیته برگزاری نمایشگاه ره‌آورد افزود: از ‪ ۱۱۵‬دستگاه اجرایی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده که تاکنون ‪ ۱۸‬سازمان، ‪ ۲۹‬اداره کل، چهار دانشگاه، ‪ ۵‬بانک، ‪ ۱۶‬نهاد و ارگان و یک شرکت بیمه در آن حضور یافته‌اند.

نمایشگاه بزرگ "ره‌آورد" تا هشتم شهریور ماه در محل پارک "مادر" کرمان دایر می‌باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.