پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

رسوایی آمریکا پس از 11 سپتامبر

با گذشت شش سال از حملات 11 سپتامبر هنوز ابعاد این حوادث و مسائل پشت پرد ه آن در هاله ای از ابهام قراردارد و هر روز اسناد و مدارک تازه ای در زمینه چگونگی این حملات افشا می شود .
صرف نظر از چند و چون حوادث یا ادعاهای ضد و نقیض مقامات کاخ سفید اکنون کاملا مشخص شده است که 11 سپتامبر بهانه ای برای نئومحافظه کاران آمریکا شد تا با شعار ریاکارانه مبارز ه با تروریسم دو کشور افغانستان و عراق را اشغال و راه نفوذ گسترده تر را بر آسیای مرکزی و منابع نفت خاورمیانه هموارتر کنند.

افزون بر آن بوش با مشورت مشاوران نظامی از این واقعه برای حمله به مسلمانان و مخدوش کردن چهره اسلام و تحریک مسیحیان بهره برداری کرد تا با انحراف احساسات جهانی و فریب افکار عمومی مردم آمریکا اهداف سلطه طلبانه خود را در خاورمیانه جامه عمل
بپوشاند.

اما این استراتژی آمریکا پس از شش سال اکنون با رسوایی هایی روبه رو و بر بیشتر مردم جهان ثابت شده است که هدف آمریکا از اعلام آغاز مبارزه با ترویسم دستگیری بن لادن و نابودی طالبان نبود ه و این سرپوشی برای لشگرکشی به دیگر کشورها بوده است .

اکنون نه تنها آمریکا بن لادن و ملاعمر را رها کرده است که با دورویی و سیاست ریاکارانه از طریق عوامل خود با طالبان و مقامات بعثی و تروریست ها در عراق مذاکرات پنهانی داشته است.

این در حالی است که به اعتراف بیشتر مقامات جهان دنیا نیز در پی سیاست های جنگ طلبانه بوش پس از 11 سپتامبر 2001 ناامن تر شده است .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.