پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مردم در انتخابات آینده مسیر اصلاحات را پیش خواهند گرفت

ابراز نگرانی مسئول شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان استان کرمان از احتمال دخالت های بی قانونی برخی از نهادهای مرتبط با انتخابات در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی.

به گزارش کرمان نیوز دکتر محمد میرزایی ، رییس شورای مرکزی اصلاح طلبان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، گفت: انتقاد اصلاح طلبان نسبت به عملکرد دولت ومجلس ، جنبه تخریبی ندارد و کسانی که این انتقادات را نوعی تخریب می دانند، برای آناست که پاسخی منطقی در برابر انتقاد ندارند.

وی افزود: آنها بهتر است به جای چنین ادعاهایی، اعتراف کنند که شعارهای بدون عملشان باعث تخریب شدنشان در افکار عمومی شده است.

دکتر میرزایی خاطرنشان کرد: بی شک مردم در انتخابات آینده به چنین گروهی اعتماد نخواهند کرد و مطمئناً دوباره مسیر اصلاحات را پیش خواهند گرفت.

رییس شورای مرکزی اصلاح طلبان کرمان با ابراز نگرانی از احتمال دخالت های بی قانونی برخی نهادهای مرتبط با انتخابات در مسیر روی کار آمدن اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم، تصریح کرد: تمام تلاش گروه های اصلاح طلب این است که از دخالت های بی قانونی برخی نهادهای مرتبط با انتخابات جلوگیری کنند و این نهادها نیز باید بدانند که اصلاح طلبان جزئی از این نظام هستند و در این مملکت سهم دارند.

دکتر میرزایی افزود: ما امیدواریم انگیزه اعمال سلیقه در مسئولان این نهادها رسوخ نکند.

رییس شورای مرکزی اصلاح طلبان کرمان از نهایی شدن اسامی کاندیداتورهای اصلاح طلب این استان برای رقابت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود: جبهه اصلاح طلبان استان کرمان به این نتیجه رسید که برای شهرستان های این استان ،با صلاحدید این جبهه گروه های سیاسی فعال در همان شهرستان ها کاندیدا معرفی کنند و برای حوزه انتخابیه کرمان نیز در مرحله اول 10 نفر کاندیدا مشخص شده اند .

وی افزود: در جلسات آینده از این ده نفر، دو نفر انتخاب و به عنوان کاندیداتورهای اصلاح طلبان استان کرمان از حوزه انتخابیه کرمان و راور به مردم معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.