پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تفرق بین اصولگرایان لطمه به تفکر حکومت دینی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: تفرق بین اصولگرایان باعث لطمه خوردن تفکر حکومت دینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد نبی حبیبی پنجشنبه شب در نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان طی سخنانی با بیان خاطراتی از شهید رجایی به وجود دو تفکر معتقد به حکومت دینی و غیر دینی اشاره کرد و گفت: اختلاف بین این دو تفکر از ابتدای تاریخ وجود داشته است و با خنده و مذاکره هم به هیچ وجه حل نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دو تفکر در داخل کشور ما هم وجود دارند گفت: این دو تفکر به هیچ وجه با یکدیگر آشتی پذیر نیستند.
وی اضافه کرد: بنابراین ما تقسیم بندی اصولگرا و اصلاح طلب و چپ و راست را قبول نداریم؛ هرکس حکومت دینی و مبنای اسلام و انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارد اصولگرااست.
حبیبی در ادامه گفت: هم اکنون عده ای در قالب فرد یا تشکل برای تکرار مجلس ششم در انتخابات مجلس در حال سرمایه گذاری هستند؛ مجلس ششمی که عده ای از تریبون آن برای براندازی نظام استفاده کردند.
وی افزود: آنهایی که در مجلس ششم استعفا و یا تحصن کردند از براندازان نظام بودند و ما یادمان نرفته که وقتی استعفا نامه خود را تحویل می دادند می گفتند: مرگ بر استبداد که البته مسلما منظورشان استبداد دوره ناصرالدین شاه نبود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود به اقدامات تلاشگران روی کار آمدن مجلس ششم اشاره کرد و گفت: پاک کردن آثار سیاه آن دوره, مطرح کردن چهره ها, ایجاد وحدت بین نیروهای همفکر, تخریب بی امان دولت و ایجاد تفرقه بین اصولگرایان اقداماتی هستند که این افراد یا گروه ها با جدیت در حال انجام آنها هستند.
وی در ادامه با طرح این سئوال که حال چه باید بکنیم گفت: در حال حاضر دفاع از موارد مثبت مجلس هفتم و دولت نهم جزء واجبات سیاسی است که البته تائید صرف هم نباید صورت بگیرد چون هیچکس معصوم نیست.
حبیبی همچنین با بیان اینکه کسی که برای وحدت اصولگرایان مانع تراشی می کند جلوی کسانیکه می خواهند مجلس ششم برگردد فرش قرمز پهن کرده است گفت: وحدت با منیت به وجود نمی‌آید و همه اصولگرایان باید بدانند که اگرچه نباید از اصول عدول کرد اما در سلیقه‌ها می توان عدول کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.