پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اصولگرایان می‌خواهند گفتمان اصلی انقلاب به حاشیه نرود

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت‌های پیروزی اصولگرایان در عرصه انتخابات کشور تصریح کرد: اصولگرایان می‌خواهند گفتمان اصلی انقلاب اسلامی به حاشیه نرود و اهداف اولیه آن مثل عدالت و خدمت محقق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین فدایی پنجشنبه شب، در نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان طی سخنانی با بیان اینکه امیدواریم مسیر حرکت ما مسیر تحقق گفتمان اصلی انقلاب اسلامی که همان اصولگرایی است باشد به وضعیت داخلی کشور در 8 سال قبل اشاره کرد و گفت: در آن دوره همه متدینین دلهره داشتند و کار به جایی رسیده بود که حتی اگر کسی می‌خواست اسم شهیدی را بر روی کوچه‌ای بگذارد به او اعتراض می‌شد.
وی افزود: در این فضا اگر کسی می‌خواست ارزش‌ها را مطرح کند با کنش‌های عجیب و غریبی از سوی بعضی روشنفکران مواجه می شد و جالب این بود که این فضای ایجاد شده با حوزه بین‌الملل نیز هماهنگی داشت.
وی تصریح کرد: یک بده بستان برای تغییر مسیر انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور شکل گرفته بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این نگرانی ها بیش از صدها مورد بودند گفت: طی 15 سال گذشته مقام معظم رهبری همواره تلاش می کردند تا گفتمان اصلی انقلاب اسلامی به حاشیه نرود و این ایستادگی سرانجام نتیجه داد و معتقدین به اصول اولیه انقلاب سرانجام توانستند در دوره دوم شوراها, مجلس هفتم و دولت نهم اصولگرایی را به نتیجه برسانند.
فدایی اضافه کرد: حرف ما بر سر اینست که ما عده ای از گروه های سیاسی هستیم که می خواهیم رقابت ها را ساماندهی کنیم تا نگذاریم گفتمان اصلی انقلاب اسلامی به حاشیه برود.
وی همچنین به گروه های مقابل اصولگرایان اشاره کرد و گفت: آنها تحلیلشان این است که اگر نتوانند در مجلس هشتم پیروز شوند باید جمع کنند و بروند و به همین دلیل در حال حاضر می خواهند ثابت کنند که اصولگرایان از کارآمدی لازم برخوردار نیستند.
وی اظهار داشت: آنها از روز اول دنبال بحث عدم صلاحیت رئیس جمهور بودند و در مجلس با فریاد مطرح می کردند که دولت نهم بیش از 3 ماه روی کار نخواهد بود.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید کارآمدی خودمان را در تحقق گفتمان اصولگرایی به اجرا برسانیم و اثبات کنیم.
وی افزود: ما اگر صرفا به دنبال پاسخ به آنها باشیم به انحراف رفته‌ایم و متوقف شدن به حجم عظیم شایعات می تواند اصولگرایان را شکست دهد.
فدایی در ادامه با اشاره به مسائلی از قبیل بهانه گیری بر سر قضیه آزادی سربازان انگلیسی و یا اجلاس موفق سران دریای خزر تصریح کرد: انتظار ما از کسانیکه به نظام و انقلاب اسلامی دلبستگی دارند و به آنها وفا دارند اینست که این جریان را کنار بزنند و رفتارشان موجب تقویت آنها نشود.
وی گفت: حرف اصولگرایان اینست که ما نباید از آنچه که امام و مردم در انقلاب اسلامی ترسیم کرده اند کوتاه بیائیم و بر همین اساس باید دور هم جمع شویم.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه اختلافات فردی نباید باعث اختلاف میان اصولگرایان و غافل شدن از اصول اولیه انقلاب شود گفت: ما عدالت محور و به دنبال مبارزه با فقر و فساد و تبعیض‌ایم و همینطور اگر هم به قدرت رسیدیم اینها را فراموش نمی‌کنیم.
وی گفت: برای تحقق این موارد نیازمند به کار عقلانی و تشکیلاتی هستیم باید با مردم باشیم و با فساد مبارزه کنیم.
فدایی با بیان اینکه آنهایی که الان مشغول خواندن رجز سیاسی هستند می دانند عقبه اقتصادیشان چگونه است گفت: من عضو کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی هستم و می دانم چه فسادهائی شکل گرفته اما برای اینکه مسیر قانونی حفظ شود مجبورم سکوت کنم و امیدوارم به گفتن هم مجبور نشوم.
وی خطاب به حضار در این نشست تصریح کرد: شما باید برای تبیین گفتمان اصولگرایی و مختصات آن و برای بازگو کردن زحمات دولت و مجلس تلاش کنید.
فدایی در پایان با بیان اینکه عده ای با ایجاد کنش های سیاسی می خواهند تلاش های مجلس و دولت به نتیجه نرسد گفت: اگر جریان اصولگرایی بتواند به صورت متحد, منسجم و کارآمد وارد عرصه اداره کشور بشود، می تواند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.