پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

امام جمعه کرمان:مدعیان حقوق بشر، وحشیانه به جان بشر افتاده اند

امام جمعه کرمان بااشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع جهانی گفت:مدعیان دروغین حقوق بشر، وحشیانه به جان بشر افتاده اند.

به گزارش حدیث کرمان حجت الاسلام سید یحیی جعفری و امام جمعه کرمان با نسلیت ایام رحلت پیامبر خدا(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) گفت: منشا همه سعادت و خوشبختی مادی و معنوی و شرافت انسان علم و دانش است.

وی با بیان روایتی از رسول خدا(ص) گفت: فضیلت کسب علم و دانش برتر از عبادت در راه خداست و امام مجتبی (ع) نیز عقل و خرد را تامین کننده زتدگی سالم دنیا و آخرت بیان فرموده اند.

امام جمعه کرمان با یادآوری رنجها و زحمات حضرت رسول(ص) از آغاز رسالت تا رحلت جانگداز ایشان، ایمان به هدف و اصرار و پافشاری بر حق را دو عامل مهم موفقیت ایشان در برابر کفر، ظلم و استکبار دانست و آن را الگوی مسلمانان ذکر کرد.

وی با بیان نحوه شهادت امام حسن(ع) گفت: آن امام بزرگوار قربانی مقام و دنیا طلبی شده و پس از 4 بار سوقصد، سرانجام مسموم شده و به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار فلسطینیان و سکوت شورای ناامنی سازمان ملل که آلت دست آمریکا و غرب قرار گرفته و نیز اهانت کشورهای اروپایی به حضرت رسول(ص) و غفلت کشورهای اسلامی را تاسف آور دانست.

وی گفت: امروزه جاهلیت مدرن، ملتهای آزاده وبخصوص مسلمانان را نشانه رفته و مدعیان دروغین حقوق بشر، وحشیانه به جان بشریت افتاده اند.

سید یحیی جعفری نوطئه دشمن در مقابل ملت ایران و مخالفت آنان با حضور مردم در انتخابات را شکست خورده دانست و گفت: برخلاف خواست دشمن حضور ملت در پای صندوقهای رای همواره حداکثری و عامل یاس آنان بوده است.

وی با گرامیداشت هفته وقف،آن را یکی از مسائل مهم و مورد ناکید اسلام برای حل مشکلات جامعه دانست و گفت: متاسفانه این مساله که حتی در غرب هم رواج یافته، در جامعه ما کمرنگ شده است.

وی از واقفان خواست قبل از هرکاری با افراد خبره و آگاه به مسائل دینی مشورت کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به هفته منابع طبیعی تصریح کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست مانند نماز و روزه تکلیف و واجبی شرعی و تخریب آنها خران است اما متاسفانه بدست اشرف مخلوقات در حال نابودی است.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان منابع طبیعی از مسئولان خواست برای تخریب کنندگان این تعمتهای الهی مجازاتهای سنگینی در نظر بگیرند و همه را به کاشت درخت تشویق کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.