پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

شهرستان بافت دو دهه از همه استان عقب مانده تر است

نماینده مردم شهرستان بافت درنشستی با حضور جمعی از هنرمندان این شهرستان تصمیم گیری در خصوص توانمندیهای این شهرستان را تنها با نظر کارشناسان موثر دانست.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه کویر :مهندس محمدتقی بختیاری در این نشست که در دفتر نمایندگی شهرستان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت:متاسفانه به دلیل دسته بندیهای سیاسی کارشناسان مجرب بافتی از یکدیگر جدا شده اند و همین امر باعث عقب ماندگی این شهرستان شده است.

مدیر کل راه و ترابری استان در دولت اصلاحات ، سیاست را در نوع خود بسیار مفید دانست و آنچه که امروز در این شهرستان رواج یافته سیاست زدگی خواند و برای صحت گفتار خود استان اصفهان را مثال زد و افزود :مردم استان اصفهان از لحاظ سیاسی از کرمانیها بیشتر سیاسی هستند ولی سیاسی بودن آنها هیچگاه در امورات آنها وارد نشده است به طوریکه در بحث امورات جاری با یکدیگر متحد هستند.

وی ادامه داد : هر اقدامی که برای توسعه شهرستان انجام گیرد نیاز به همکاری همه گرههای سیاسی دارد و هدف اصلی من این می باشد که فضای شهرستان را عوض کنم تا با هماهنگی میان تمام کارشناسان در راه جبران عقب ماندگی آن گام برداشته شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون شهرستان بافت بیش از 20 فرماندار را به خود دیده و این تعداد فرماندار حاکی از آن است ، کسانی فضای بافت را مناسب دیده و از این شهرستان سوء استفاده کرده اند و ناگفته نماند در این زمینه مقصر اصلی بافتیها می باشند که برای سوء استفاده دیگران فضاسازی نمودند .

وی با بیان اینکه شهرستان بافت از گردونه توسعه حذف شده است خاطر نشان کرد: راه اندازی کارگروههای تخصصی برای ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه بافت گام موثری در راه جبران دو دهه عقب ماندگی نسبت به همه استان می باشد ولی مردم نباید از این کارگرهها انتظار معجزه داشته باشند.

نماینده مردم بافت اضافه کرد: در این کارگرهها سعی داریم از نظرات تمام کارشناسان بافتی با هر تفکر سیاسی در جهت پیشرفت همه جانبه شهرستان استفاده نماییم تا از این پس تنها به طور تخصصی و علمی پیرامون مشکلات و مباحث این شهرستان تصمیم گیری شود.

گفتنی است مهندس بختیاری نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی در حرکتی بی سابقه اقدام به راه اندازی کارگروههای تخصصی در بحثهای مختلف از جمله فرهنگ و هنر ، میراث فرهنگی،جوانان و بانوان ، ورزش ، صنایع و معادن و... با حضور بافتیها تحصیل کرده ساکن بافت و مقیم سایر شهرهای کشور کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.