پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بهره برداری از 250 کیلومتر خط لوله انتقال گاز در کرمان تااسفند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در صورت برطرف شدن برخی موارد اجرایی، تا پایان امسال بیش از ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال در دست احداث در این استان آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش کرمان نیوز محمدجواد ییلاقی در گفت و گو با خبرنگار شانا با بیان این که هم اکنون بیش از ۴۹۶ کیلومتر خط انتقال گاز با قطرهای متفاوت در نقاط مختلف استان کرمان احداث شده است، افزود: با توجه به تلاش های انجام شده تا پایان شهریور ماه امسال، از مجموع خطوط  لوله احداث شده در این استان، افزون بر ۳۲۱ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و در آن گاز جریان یافته است.

وی تصریح کرد: در صورت تامین برخی کالاها، همچنین ایجاد هماهنگی لازم برای انجام عملیات هات تب (جوشکاری گرم)، انتظار می رود، این میزان به حدود ۷۴۶ کیلومتر برسد.

وی با بیان این که فاز نخست خط انتقال دوم کرمان به طول ۶۰ کیلومتر، کوهبنان و کیانشهر به طول ۵۰ کیلومتر، گل گهر سیرجان به طول ۵۸ کیلومتر، دوستکوه ـ گورزین به طول ۷۸ کیلومتر و گوغرـ بافت، خطوط انتقال گازی هستند که در مراحل مختلف عملیات اجرایی قرار دارند، اظهار داشت: با پایان یافتن مجموعه این عملیات که با هدف تقویت زیرساخت های شبکه گاز استان انجام می شود، به طور حتم در زمستان امسال مشکلات کمتر خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان یادآور شد: هم اکنون عملیات لوله گذاری نزدیک به ۱۴۰ کیلومتر از۲۵۰ کیلومترخط انتقال گاز در دست اجرا انجام شده است و تلاش می شود مابقی آن نیز تا پایان سال جاری به پایان برسد.

ییلاقی با اظهار امیدواری از این که با تزریق گاز درخطوط لوله یاد شده، از نظر ارائه خدمت به مشترکان، زمستان بهتری را پیش رو خواهیم داشت، یادآور شد: تلاش مجموعه شرکت گاز استان معطوف برارائه هرچه بهتر خدمت به مشترکان خود درهمه بخش ها به ویژه بخش خانگی خواهد بود اما استفاده منطقی از گاز و مصرف بهینه آن موضوعی است  که باید به آن توجه خاص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.