پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اعتراض اهالی شرف آباد به قطع آب این روستا

بیش از 500 نفر از اهالی روستای شرف آباد (کرمان) دیروز با تجمع دراتوبان شمالی شهر کرمان که یکی از پرترددترین مسیرهای این شهر محسوب می شود مانع تردد خودروهای عبوری شده و خواستار حضور استاندار کرمان برای پیگیری خواسته هایشان شدند.

نسداد اتوبان شمالی کرمان که سه ساعت ادامه پیدا کرد ، در ساعت 11 با گفت وگوی سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان کرمان با تجمع کنندگان پایان یافت اما همچنان جاده کرمان- زنگی آباد مسدود بود و تجمع کنندگان خواستار حضور استاندار کرمان در جمع خود بودند تا اینکه فرماندار کرمان با حضور در میان آنها به وسیله بلندگوی خودروی پلیس با تجمع کنندگان صحبت کرده و به تجمع کنندگان قول پیگیری مشکلاتشان را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه کویر؛ ساعت 8 صبح پنجشنبه 18 مهرماه بیش از 500 نفر از اهالی روستای شرف آباد کرمان با حضور در محل اتوبان شمالی شهر کرمان( که مرز این روستا با شهر محسوب می شود ) مانع تردد خودروهای عبوری شدند .

تجمع کنندگان که نیمی از آنها را زنان تشکیل می داد همچنین با آتش زدن لاستیک در جاده کرمان- زنگی آباد  این جاده را نیز مسدود کردند .

ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز که برای متفرق کردن تجمع کنندگان و بازگشایی مسیر اتوبان در محل حضور یافته بودند ;i با سنگ پرانی تجمع کنندگان چند تن از ماموران نیروی انتظامی نیز زخمی شدند.

تجمع کنندگان که دلیل خود ازا ین اقدام را نبود آب آشامیدنی در روستای خود و عدم پیگیری مسئولان ذیربط عنوان می کردند پایان تجمع خود و اجازه تردد به خودروهای متوقف شده در اتوبان را تا زمان حضور استاندار کرمان در جمع خود منتفی اعلام کرده و به رانندگان خودروهایی نیز که توسط آنها متوقف شده بودند هشدار می دادند که در صورت سرپیچی از دستور آنها خودرویشان آسیب می بیند.

انسداد اتوبان شمالی کرمان که سه ساعت ادامه پیدا کرد ، در ساعت 11 با گفت وگوی سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان کرمان با تجمع کنندگان پایان یافت اما همچنان جاده کرمان- زنگی آباد مسدود بود و تجمع کنندگان خواستار حضور استاندار کرمان در جمع خود بودند تا اینکه فرماندار کرمان با حضور در میان آنها به وسیله بلندگوی خودروی پلیس با تجمع کنندگان صحبت کرده و به تجمع کنندگان قول پیگیری مشکلاتشان را داد.

علی اسماعیلی گفت: اگر طرح هادی روستای شرف آباد کرمان به تصویب برسد همه مشکلات مردم این منطقه حل می شود و ما امیدواریم هرچه سریعتر این طرح به تصویب برسد.

وی افزود: موقتاً 10 تانکر آب را در روستا مستقر میکنیم تا فعلاً مشکل آب آشامیدنی مردم حل شود .

فرماندار کرمان با درخواست از تجمع کنندگان برای پایان دادن به تجمع خود تصریح کرد: شما باید خواسته هایتان را از طریق قانون پیگیری کنید و مطئمن باشید مسئولان نیز خواسته ها و مطالبات شما را پیگیری می کنند .

به گزارش خبرنگار ایسنا ،تجمع کنندگان ساعت 12 به تجمع خود پایان دادند و کلیه مسیرهای مسدودی توسط آنها بازگشایی شد و اوضاع منطقه به حالت عادی برگشت.

لازم بذکر است منطقه شرف آباد جزو حاشیه شهر کرمان بحساب می آید که زیرنظر دهیاری بوده که متاسفانه ساخت و سازهای غیرقانونی در آن باعث ایجاد مشکلات فراوان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.