پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

رمی جمره در بغداد

وقتی تصاویر پرتاب کفش به سمت بوش رییس جمهوری آمریکا به عنوان تجسم شیطان مشاهده شد شاید ناخودآگاه به یادمان اعمال حاجیان در منی افتاده باشد. ایام حج به تازگی پایان یافته و همین چند روز پیش حاجی ها جمرات سه گانه را رمی کردند اما این رمی جمره کبری در بغداد صورت گرفت.

انسان هایی که دل هایشان مالمال از رنج و درد و فریب شیاطین جنس و انس است تلاش می کنند به گونه ای نفرت خود را از شیطان ابراز کنند. یک روزی این نفرت در منی در قبال ابلیس و فریب هایش ابراز می شود و روزی نیز در بغداد و در ابراز انزجار از اشغال و ظلم و ستم ناشی از اعمال شیطان.
به طور قطع و یقین فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام نیز اعلام برائت از شیاطین جن و انس است و این رسالتی است که پیامبر اعظم (ص) در طول 23 سال از عمر پربرکت خود مامور به آن بوده است.
گام نهادن در راهی که پیامبر مکرم اسلام نقشه آن را برای همه اعصار ترسیم فرمودند، گام نهادن در راه عبــودیت خــداوند و رهایی از هـمه بندگی‌ها و قید و بندهای دست و پاگیر و حرکت در مسیر تکامل و تعالی و سعادت همه جانبه دنیوی و اخروی است.
در مسیر صراط مسـتقیم جز با عبور از مـوانع « خودکامگی فرمانروایان و فریبکاری فریاد رسان» و «رغـبت» به رحـمت خداوند و «رهبـت» از عذاب او نمی تـوان به نعمت سـربلندی دنیا و سـعادت عقبی دسـت یافت و از ستم گردنکشان و گمراهگری گمراهان رهایی یافت.
شیاطین پیدا و پنهان برسر هر راهی برای گمراهی راهیان راه انبیاء می‌نشینند و با بهره گیری از شگرفترین شگردها شیطنتشان را نشان می‌دهند و با بهره گیری از کاراترین ابزارها، ظلم و تجاوز و تعدی را برای انسان ها به ارمغان می آورند.
این شیاطین هیچ گاه ظلم به بشریت را رها نمی کنند و راهی جز مبارزه با آنها و اعلام نفرت و بیزاری از رفتارشان وجود ندارد.
امروز مثلث شوم شیطانی در جهان مشغول به پایمال کردن حقوق انسان ها و نادیده گرفتن ابتدایی ترین قواعد انسانی در سرزمین های مختلف از جمله فلسطین، عراق و افغانستان است. دو ضلع اصلی این مثلث شوم آمریکا و رژیم جنایتکار اسرائیل است و ضلع دیگر آن نیز دیگر حامیان آنها است.
کفشی که در بغداد به سمت مظهر شیطان پرتاب شد در حقیقت برآمده از وجود اعماق وجود همه ستم دیدگان است و شاید اگر بوش در مقابل همه مسلمانان جهان قرار می گرفت صدها میلیون کفش به نشانه نفرت و با عنوان رمی شیطان به سویش پرتاب می شد.
خبرنگار عراقی در حقیقت نماینده ای از ملت های تحت ستم و در معرض دسیسه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و بوش نماینده ای از ظالمان و شیاطین جهان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.