پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

قفل سکوت در برابر قتل عام پاره های تن امت اسلامی را بشکنید

 

 رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از پادشاه عربستان خواست در برابر حوادث سهمگین و آدمکشی آشکار و قتل عام فرزندان و پاره های تن امت اسلامی در غزه، قفل سکوت را بشکند و صریحاً اعلام موضع کند.

به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه پیام به ملک عبدالله با بیان اینکه امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل سازد، تاکید کرد: به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت. همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.
متن کامل پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران به پادشاه عربستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود
پادشاه عربستان سعودی
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
اطلاع دارید که نوزده شبانه روز است که مردم بی گناه و بی دفاع غزه تحت هجوم وحشیانه و ددمنشانه صهیونیست های بی فرهنگ قرار دارند و در حالی که در محاصره کامل و از زمین و هوا و دریا تحت شدیدترین حملات و بمباران ها هستند، سخت ترین ایام را می گذارنند. کودکان و زنان و سالخوردگان و مردم کوچه و بازار در حالی که در خانه و وطن خود به سر می برند قتل عام می شوند و صحنه هایی از ظلم و جنایت به تصویر کشیده می شود که دل هر آزاده ای را به درد و البته به خروش وا می دارد.
قدرت های زورگو و مدعی دموکراسی و حقوق بشر که آدمکشان صهیونیست را تا دندان مسلح کرده اند و این رژیم جعلی را از اساس برای جنایت ، تجاوز و اشغالگری برپا کرده اند؛ هم به طور کامل از اقدامات او حمایت می کنند و هم با استفاده از ابزارهای بین المللی فرصت کافی برای کشتار را در اختیار این سیه دلان قرار می دهند.
از آنان انتظاری نیست لیکن تاسف آنجاست که برخی دولت های منطقه اسلامی و عربی نیز به هر دلیل و نیت با سکوت و یا لبخند رضایت، این نسل کشی کم نظیر را تحمل یا حمایت می کنند و چشم انتظارند که مقاومت قهرمانانه مردم بی دفاع، تسلیم زورگویی ها و رذالت های اشغالگران گردد که خدا چنین روزی را نیاورد.
به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت. همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.
در حالی که همه ملت ها و آزادگان جهان به پا خواسته اند و فریاد محکومیت رژیم اشغالگر و جنایت او در غزه و حمایت از مردم مظلوم را به آسمان بلند کرده اند، انتظار از جنابعالی که پادشاهی کشور عربستان سعودی و مدیریت و خادمی حرمین شریفین، قبله گاه مسلمین و حرم نبوی را بر عهده دارید، این است که در برابر این حوادث سهمگین و آدمکشی آشکار و قتل عام فرزندان خودتان و پاره های تن امت اسلامی در غزه قفل سکوت را بشکنید و صریحاً اعلام موضع کنید.
امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل سازد.
از خداوند متعال پیروزی ملت های آزاده و مقاومت دلیرانه غزه و خذلان و نابودی مستکبران و صهیونیست ها را مسئلت دارم.
محمود احمدی نژاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.