پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پمپ جایگاه بنزین در کرمان منفجر شد

پمپ بنزین یکی از جایگاههای سوخت رسانی در کرمان به دلیل تجمع گاز بنزین منفجر شد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، پمپ جایگاه بنزین یکی از جایگاههای سوخت رسانی کرمان در میدان ابوذر عصر امروز به دلیل نقص فنی پمپ و تجمع گاز بنزین منفجر شد و آتش گرفت.

به گفته شاهدان در این حادثه یک دستگاه پیکان آسیب دید و راننده نیز دچار سوختگی جزئی در ناحیه صورت شد که بلافاصله این حریق توسط کارکنان این پمپ و اکیپ های ایستگاه آتش نشانی در کرمان خاموش شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان عنوان کرد: طبق شواهد یکی از دستگاههای پمپ این ایستگاه سوخت رسانی از صبح امروز از کار افتاده بود و دستگاههای تهویه بخار بنزین نیز با مشکل فنی مواجه بوده اند که در نهایت تجمع گاز بنزین و ایجاد جریق سبب این انفجار شده است.

علی کردی گفت: با وجود از کار افتادن پمپ قبل از بروز حادثه امکان ایجاد اتصالی در این پمپ وجود داشته است که باید در اسرع وقت کارشناسی لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: گاز بنزین یکی از خطرناک ترین مواد سوختنی است که باید در خصوص تهویه آن نهایت دقت انجام شود و ایستگاهها نیز می بایست با ساختمانهای اطراف 40 متر فاصله داشته باشند و هیچ مغازه مربوط به وسایل اشتعال زا نیز در اطراف پمپ ها وجود نداشته باشد.

وی افزود: طبق شواهدی موجود پس از رسیدن اکیپ آتش نشانی این حادثه خسارت جانی و مالی مشاهده نشده است اما پس از کارشناسی این حادثه نتایج خسارات اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.