پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سخنرانی استاندار در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار کرمان بازگشت ملت و اتصال آن به ولایت فقیه و امامت را از ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش ایرنا "حبیب الله دهمرده" امروز در آیین باشکوه 22 بمهمن ماه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه اسلامی و دینی بر ایران حاکم شد.
وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ بشریت عنوان کرد و افزود: بعد از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی و برخلاف سایر انقلاب ها، این انقلاب شفاف تر ، طوفنده تر، کوبنده تر و پر انرژی تر از هیشه در صراط مستقیم به جلو می رود.
وی به مطرح شدن انقلاب اسلامی به عنوان مدل و الگوی موفق برای آزادیخواهان در جهان اشاره کرد و ادامه داد: امروز جهان اسلام و آزادی خواهان به حضور شما مردم افتخار و مباهات می کند.
دهمرده، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حرکت نمادین مردم از ایستادگی و مقاومت ملت در آرمان های نظام انقلاب اسلامی دانست.
وی ادامه داد: امروز جهان اسلام، آزادی خواهان به وجود مردم ایران افتخار و مباهات می کند و این حضور شما مسوولیت خدمتگزاران را چندین برابر می نماید.
استاندار کرمان در ادامه افزایش مراکز علمی طی 30 سال گذشته را یک شاخص مهم برای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دانست.
وی با اشاره به افزایش بودجه های عمرانی استان کرمان افزود: بودجه این استان قبل از انقلاب یک میلیارد، در 26 سال اول انقلاب 300 میلیارد تومان و از ابتدای دولت نهم تاکنون 600 میلیارد تومان بوده است.
وی دستاوردهای علمی در زمینه المپیادها، ایجاد زیر ساخت ها، ایجاد پالایشگاه ها، طراحی و ساخت کارخانه های مختلف در کشور را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد.
دهمرده خود اتکایی در زمینه های کشاورزی و نظامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و گفت: پرتاب ماهواره امید نیز نور تازه ای را در دل ملت ایران روشن کرد.
وی ساماندهی سوخت، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، اجرای اصل 44 قانون اساسی، سفرهای استانی، طرح مسکن مهر، طرح تحول اقتصادی، سهام عدالت ، تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع)، ساخت سدهای متعدد، نانوتکنولوژی، طراحی وساخت سازه های عظیم و طراحی و ساخت تاسیسات و اسکله های بزرگ در حوزه نفت و صنعت ، پالایشگاه، مس، کک و فولاد را از دستاوردهای دولت نهم عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.