پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سفر رییس دفتر مناطق محروم کشور به جنوب کرمان

رییس دفتر مناطق محروم وزارت کشور ضمن بازدید از روند اجرایی طرح های ستاد راهبردی مناطق محروم جنوب کرمان روند اجرایی این طرح ها را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا "جلیل بشارتی" روز دوشنبه به همراه استاندار کرمان و نماینده مردم شهرستانهای رودبار، قلعه گنج، منوجان و کهنوج در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از این طرح ها از روستاهای محروم طبق نمدان، دازان و گاوچران رودبار بر رفع مشکل آب آشامیدنی ، برق، راه ، بهداشت و آموزش این مناطق تاکید کرد.
وی همچنین از عملیات اجرایی بندهای سنگ سیمانی یک و دو چاه ابراهیم شهرستان رودبار و عملیات اجرایی راه ارتباطی برجک به ریگان شهرستان بم بازدید و روند پیشرفت این طرح ها را رضایت بخش عنوان کرد.
محور ارتباطی برجک به ریگان به طول 114 کیلومتر با برآورد 20 میلیارد ریال اعتبار هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رییس دفتر مناطق محروم وزارت کشور در ادامه سفر خود به مناطق محروم جنوب استان کرمان از پروژه راه در دست ساخت مسیر جاسک، قلعه گنج، رودبار ، بم به طول 457 کیلومتر بازدید کرد.
فرماندار قلعه گنج در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این طرح 30میلیارد ریال از محل اعتبارات دفتر مناطق محروم و 420میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت مجری اصلی اجرای این پروژه اختصاص داده شده است.
"حسن مرادی" افزود: همچنین در ادامه بازدید رییس دفتر مناطق محروم وزارت کشور از مدارس شبانه روزی و برخی پروژه های آبرسانی چهار شهرستان جنوبی کرمان گفت: از مجموع220 طرح ستاد راهبردی مناطق محروم جنوب کرمان با اعتبار اولیه 530میلیارد ریال ،30طرح در قالب 29 مصوبه در شهرستان قلعه گنج در حال اجرا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.