پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جلسه استانی هیئت دولت در کرمان آغاز شد

انرژی برخاسته از قلوب ایمانی موتور حرکت اصلاح جهان خواهدشد

رییس‌جمهور گفت: دیروز همگی شاهد صحنه بروز و تجلی عظمت مردم کرمان بوده‌ایم، انرژی عظیم برخاسته از قلوب ایمانی و پاک، همان چیزی است که نه تنها ایران را در بام جهان خواهد نشاند، بلکه موتور حرکت اصلاح همه جهان نیز خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز(پنجشنبه) در آغاز جلسه استانی هیئت دولت در کرمان با بیان اینکه مردم استان کرمان با نشاط، امید و باصلابت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: روز گذشته اقشار مختلف مردم کرمان با هوشمندی از فرصت استقبال از خادمان خود استفاده کرده و بار دیگر عظمت ایران را در جهان به نمایش گذاشتند.
احمدی‌نژاد افزود: مردم کرمان همگی یکصدا و یکپارچه مواضع خود را با هوشمندی فریاد می‌کشیدند و این حضور، ماموریت و مسئولیت دولت را برای خدمتگزاری مضاعف می‌کند.
رییس جمهور با بیان اینکه تاریخ ملت ایران سرشار از صحنه‌های پر افتخار و زرین است، اظهار داشت: دیروز هم در کرمان اقیانوس مواج انسان‌های مومن، شجاع و آرمانی، خیابان‌های این شهر را پر کرده‌بودند تا بار دیگر اقتدار، اراده و هوشمندی خود را به رخ جهانیان بکشانند.
وی اضافه کرد: به خاطر وجود چنین مردمی از خداوند متعال سپاسگزاریم و از مردم نیز که همواره موجب عزت و چشم روشنی مردم ایران هستند تشکر می‌کنیم و امیدواریم که خدای متعال توفیق قدرشناسی از این مردم و خدمتگزاری صادقانه به آنان را به ما عطا فرماید.
رییس‌جمهور در ادامه استان کرمان را دیار ایمان، نجابت، پاکی، شجاعت دانست و اظهارداشت: استان کرمان و مردم بزرگوار آن در طول تاریخ پاسدارانی صدیق از فرهنگ، عزت و شرف ملت ایران بوده‌اند.
وی با اشاره به مجاهدات مردم کرمان برای پیروزی انقلاب و ایستادگی کم‌نظیر آنها و تحمل سختی‌های فراوان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم ایثارگری، فداکاری و شهادت‌طلبی مردم کرمان در پیگیری آرمان‌های انقلاب مثال‌زدنی است.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه مردم کرمان یکپارچه، همدل و متحد در مسیر آرمان‌های الهی و انقلاب حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همه جهت‌گیری‌ها و حضور مردم این دیار افتخارآمیز است و اخلاق و فرهنگ مردم کرمان برای یک زندگی پاک و سازنده، نمونه و الگو می‌باشد.
رییس‌جمهور اضافه کرد: بخش مهمی از میراث فرهنگی ملت ایران به دست مردم استان کرمان پایه‌گذاری شده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.