پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بت صهیونیسم باید شکسته شود

 

رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: تعداد کمی از کشورها بتی به نام صهیونیست را به منظور تسلط بر دنیا ساخته اند و در صددند همه ملتها را وادار به پرستش این بت کنند اما بت صهیونیسم باید شکسته شود تا بشریت نجات یابد.

به گزارش خبرنگار مهر از اسلامشهر، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور که صبح امروز در ادامه دور دوم سفرهای استانی به اسلامشهر سفر کرده، با حضور در جمع مردم این شهرستان به ویژگی های دولت نهم اشاره کرد و عدالت گستری، مهرورزی، تقویت وحدت، دفاع از مظلومان، ترویج اخلاق حسنه، ساختن جامعه نمونه، صبر و استقامت و دفاع از منابع ملی، طبیعی و فرهنگی را از جمله این ویژگی ها دانست.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اخلاص در کارها افزود: اگر فردی همه زندگی خود را در راه هدفی به کار بگیرد و شبانه روز تلاش کند و حتی همه دنیا را هم تسخیر کند اما نیت او برای خداوند نباشد، جز ضرر و سقوط برای خودش به همراه نخواهد داشت.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت موظف است فرهنگ کار برای خداوند و فرهنگ خدایی زیستن را برای همه بشر منتشر کند چرا که جامعه ای که برای خداوند زندگی می کنند در عزت و عظمت خواهد بود و کدورت و دشمنی نخواهند داشت و چنین جامعه ای را خداوند از اندوه، فقر و عقب ماندگی دور نگاه می دارد.

وی همچنین گفت: دولت اسلامی موظف است اخلاص، ایمان و کار برای خدا را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و همه این موارد را در جامعه منتشر کند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خدا را سپاسگزاریم که مردم اسلامشهر مردمی خدایی، الهی و شکست ناپذیر هستند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات امروز جهان تاکید کرد: این مشکلات ناشی از فراموشی خداوند است چرا که عده ای مراکز قدرت و ثروت جهان را در اختیار گرفته و به دلیل اینکه برای خداوند کار نمی کنند کلیه حرکت های شان موجب ضلالت، کینه و درگیری در عالم است.

احمدی نژاد به اخلاق مستکبران جهانی اشاره کرد و گفت: آنان باید این سخنان را بشنوند و خجالت بکشند و خود را اصلاح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فاجعه غزه تصریح کرد: گروهی زورگو مدتی قبل به این منطقه حمله کرده و بسیاری از مردم آن را آواره و عده زیادی را کشته و یا زندانی کرده اند.

رئیس جمهور افزود: منطقه غزه بیش از دو سال است که در محاصره دارویی و غذایی قرار دارد و بعد از دو سال از زمین و هوا و دریا با بمب های فسفری و ممنوعه مورد حمله قرار گرفت آنگاه دولت وقت آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد بر می آورند که مردم غزه و فلسطینی ها تروریست هستند.

احمدی نژاد ادامه داد: هنگامی که برخی کشورها به آنان به دلیل کشتن مردم بیگناه اعتراض می کنند این مستکبران در پاسخ می گویند به دلیل آنکه مردم فلسطین از سرزمین خود دفاع می کنند، تروریست هستند. لذا تعداد کمی از کشورها برای تسلط بر ملتهای جهان بتی را به نام صهیونیست ساخته اند به گونه ای هر جایی که ما می رویم به ما می گویند درباره هر چه می خواهی حتی اروپا، آمریکا و جنگ جهانی سخن بگو اما راجع به صهیونیست ها حرفی نزن!

وی اضافه کرد: در پاسخ به این سخنان برخی کشورها ما می پرسیم چرا نباید راجع به صهیونیستها حرفی زده شود و رمز و رازش چیست؟ واقعیت این است که برخی کشورها موضوعی به نام رژیم صهیونیستی و هولوکاست را ساخته و آن را مقدس تر از همه اعتقادات قدسی در جهان قرار داده اند و حول آن وحدت کرده اند چرا که می خواهند با جنایت های رژیم صهیونیستی بر همه دنیا مسلط شوند لذا وقتی به صهیونیست ها می رسند می گویند سکوت کنید زیرا می خواهند همه ملت ها را به پرستش بتی به نام صهیونیست وادار کنند اما این بت باید شکسته شود تا بشریت نجات یابد.

احمدی نژاد تاکید کرد: این کشورها باید بدانند که ملت های آزاده و در پیشاپیش آنان ملت ایران زیر بار این بت پرستی مدرن نخواهد رفت و با قدرت این بت را خواهد شکست که صد البته شکسته است.

وی در ادامه تصریح کرد: خبرنگاری در اجلاس ژنو از من پرسید که آیا ایران هنوز هم می خواهد انقلاب خود را به جهان صادر کند که به او گفتم شما کجای کار هستید در همین خیابان های ژنو و حتی آمریکا مردم حرف ملت ایران و مقابله با رژیم صهیونیستی را می زنند و خواهان برقراری صلح، عدالت و برادری در جهان هستند لذا این مسائل نشان می دهد که انقلاب ایران صادر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.