پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مشکل آب و برق بم رفع نشده است

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بم هنوز مشکلات خاص و حادی وجود دارد و مشکل آب و برق بم رفع نشده است.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: در سال گذشته کارها و تلاش‌های زیادی در این شهرستان صورت گرفته از جمله ارتقای بخش ریگان به شهرستان که به زودی شاهد معرفی فرماندار آن هستیم.
وی افزود: در مورد فهرج نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته و موضوع در وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری به شدت در حال پیگیری است و امیدواریم ارتقای این بخش نیز صورت گیرد، زیرا فهرج مدت 60 سال از بخش بودن آن می‌گذرد و با توجه به محروم بودن منطقه ارتقای آن ضروری است.
وی در مورد تعداد دهیاری‌ها قبل از دولت نهم تصریح کرد: قبل از دولت نهم 30 دهیاری در بم وجود داشت و در حال حاضر حدود 300 دهیاری در بم داریم.
غضنفر‌آبادی با اشاره به مشکلات موجود در این شهرستان خاطرنشان کرد: ‌مشکل واحدهای مسکونی تقریبا حل شده است و در بخش عمران شهری در کوچه‌ها با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم که امیدواریم با تامین اعتبار لازم این مشکل حل شود.
وی افزود: با تلاش‌هایی که در مجلس شورای اسلامی انجام شده مبلغ 10 میلیارد تومان توسط کمیسیون تلفیق تصویب شده که صرف عمران و بازسازی شهرستان می‌شود.
غضنفر‌آبادی در مورد کارهای صورت گرفته در بم گفت: در بخش راه‌های روستایی کارهایی زیادی صورت گرفته و تقریبا آسفالت تمام راه‌های روستایی انجام شده و کمتر روستایی با 20 خانوار وجود دارد که برق‌رسانی به آن صورت نگرفته باشد.
وی اظهار داشت: در بخش‌ها و روستاها دو برابر قبل از دولت نهم مدرسه ساخته شده و کمتر روستایی وجود دارد که از سیستم مخابرات بی‌بهره باشد.
وی تصریح کرد: برخی طرح‌های هادی روستایی باقیمانده و تامین اعتبار برای آنها ضروری است و برای حل مشکل زنجره خرما همکاری‌های لازم باید صورت گیرد، زیرا این آفت قابل پیشگیری و ریشه‌کنی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.