پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استان کرمان در سهم بودجه های هزینه ای، جایگاه هفتم را کسب کرد

 
معاون برنامه ریزی استاندار کرمان گفت: با افزایش بودجه هزینه ای، امسال این استان جایگاه هفتم را در کشور به دست آورده است.

"علی رضا زراعتی" دیروز در نشست خود با مطبوعات، جایگاه استان کرمان را طی سال های گذشته در این رابطه یازدهم عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته نیز این جایگاه در میان سایر استان های کشور هشتم بود و با توجه به ابلاغ اعتبارات، امسال این جایگاه ارتقاع مناسبی را پیدا کرده است.
وی، مهمترین هدف مسوولان استانی را برای سال های بعد به لحاظ قرار گرفتن از نظر جایگاه بودجه هزینه ای، کسب رتبه های پنجم و ششم دانست.
معاون برنامه ریزی استاندار کرمان با اشاره به 256 بند مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، تاکید کرد: 87 درصد این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده اند.
به گفته وی، 13 درصد مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان کرمان نیز در قالب 35 بند در حال پیگیری است.
زراعتی، مطالعه گازرسانی به شهرستان بم و شهر دهج، کارخانه میدوک، بخش راین و گلباف، مطالعه چهار واحد پتروشیمی، طرح احداث 25 هزار واحد مسکونی در جنوب استان، مطالعه احداث راه آهن بافت به سیرجان،رفسنجان به کرمان، بم به جیرفت، بندرعباس به انار و کرمان به چترود، طرح کارخانه فولاد 800 هزار تنی بافت و تجهیز و تکمیل معدن سنگ آهن جلال آباد زرند را بخشی از مصوبات دور اول این سفر عنوان کرد.
وی تصریح کرد: 220 مصوبه با 100 هزار میلیارد ریال اعتبار نیز در دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان به تصویب رسیده است.
وی اعطای 150 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه، تخصیص تسهیلات بانکی به منظور اجرای طرح های نیمه تمام، اختصاص 500 میلیارد ریال به منظور اجرای طرح های کوچک اشتغالزا، اختصاص 600میلیارد ریال برای اجرای 6 هزار طرح کمیته امداد و بهزیستی و نیز تخصیص یک هزار میلیارد ریال برای احداث واحدهای مسکونی جایگزین کپر در جنوب استان را از مصوبات مهم دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.