پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

146 طرح مخابراتی در استان کرمان به بهره برداری رسید

 

 146 طرح مخابراتی دیروز  با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات در استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرایی شدن این تعداد طرح مخابراتی 62 میلیارد و 372 میلیون ریال هزینه شده است.
"حمید محمدی قوام" افزود: تاسیس و توسعه 8800 شماره تلفن ثابت، نصب و راه اندازی BTS، نصب و راه اندازی 352 دستگاه تلفن همگانی و 98 کیلومتر کابل کشی فیبر نوری محلی از طرح های مورد بهره برداری می باشد.
وی، کابل کشی 40 کیلومتر شبکه کابلی، تاسیس دفتر خدمات ارتباطی شهری، تاسیس 55 دفتر خدمات ارتباطی روستایی و تامین ارتباط مخابرات روستایی را از دیگر طرح های مورد بهره برداری عنوان کرد.
محمدی قوام به خدمات دولت نهم در زمینه مخابرات اشاره کرد و ادامه داد: در استان کرمان به منظور برقرای ارتباط هرچه سریعتر و راحت تر تاکنون 562 مرکز تلفن پرظرفیت و کم ظرفیت نصب شده است.
به گفته وی ،بر این اساس ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان به 81/28 افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمان، شمار تلفن های همگانی این استان را 7 هزار و 805 دستگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم بالای جمعیت روستایی و نیز توزیع عادلانه خدمات مخابراتی، توسعه ارتباطات روستایی یکی از اهداف مهم این شرکت قرار دارد.
محمدی قوام ادامه داد: در این راستا تاکنون علاوه بر روستاهای دارای مرکز تلفن، 3 هزار و 499 روستا از ارتباط مخابراتی بهره مند شده اند.
به گفته وی، 312 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در سطح استان راه اندازی شده است.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و422 پورت پر سرعت دیتا به صورت ISP و VPN در استان واگذار شده است.
وی اضافه کرد: به منظور امکان ارتباط سریع و تحت پوشش بیشتر نقاط استان، 4 هزار و 964 کیلومتر فیبر نوری بین شهری به اجرا گذاشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.