پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آیین بزرگداشت آیت الله بهجت در کرمان برگزار شد

 

آیین بزرگداشت مرجع عالیقدر جهان تشییع آیت الله مرحوم "محمد تقی بهجت" روز پنج شنبه با حضور رییس دفتر عقیدتی، سیاسی فرمانده کل قوا و مسوولان استانی و جمعی از شهروندان کرمان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در این آیین این مرجع عالیقدر را معلم بزرگ اخلاق و عرفان عنوان کرد و گفت: ایشان سرچشمه فیوضات بی پایان بودند و کلام مطهر وی راهنمای اندیشه عمل ره جویان و صالحان است.
حجت الاسلام و المسلمین"غلام رضا صفایی" به ویژگی های اخلاقی این مرجع عالی قدر جهان تشیع اشاره کرد و افزود: باید افتخار کرد به این مکتب که چنین شاگردانی را تربیت کرد.
وی در ادامه به نقش مرجعیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اعتقاد به امام زمان(عج)، عاشورا و مرجعیت سه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی اضافه کرد: این قداستی که مرجعیت شیعه در جامعه اسلامی دارد عاملی بود که ملت ایران در طول تاریخ در برابر سختی های فراوان به پیروزی و مقاومت برسند.
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در ادامه به انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: همانگونه که یک کودک در برابر بیماری ها واکسینه می شود یک مملکت نیز باید در برابر دشمنان خارجی بازدارندگی داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین صفایی پیشگیری و بازدارنگی را برای مملکت ضروری دانست و اضافه کرد: بالاترین بازدارندگی در برابر دشمنان ما عرصه انتخابات است و همه دشمنان منتظرند از 46 میلیون واجد شرایط رای چه تعداد در انتخابات شرکت می کنند.
وی ادامه داد: امروز اسلام نیاز به یاری و کمک شما مردم دارد و بهترین کمک شرکت پرشور در انتخابات است.
به گزارش ایرنا، آیین بزرگداشت آیت الله بهجت همراه با مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت همراه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.