پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دروغگویی در عرصه رقابت انتخابات خیانت به مردم و ولایت است

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرهیز از دروغگویی و خیانت در عرصه انتخابات، گفت: هر کس در این عرصه به مردم دروغ بگوید درواقع به نظام و ولایت خیانت کرده است.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه سه شنبه در جمع مردم کرمان در مسجد امام سجاد (ع) افزود: تنها ولایت فقیه می تواند حکومت کند و حالا که فرصت رای دادن داریم، این انتخاب به مردم واگذار شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم نقش مشاور رهبر را دارند، تاکید کرد: اگر در انتخاب خود اشتباه کنیم به رهبری خیانت کرده و آنگاه با خدا طرف هستیم.
حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: اگر فرد صالحی رای بیاورد اجرش از آن ماست و اگر کسی رای ندهد، گناه کبیره مرتکب شده است.
وی اظهارداشت: چهار سال پیش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم برخی افراد شعارهایی مانند "خشایار شاه" و "ایران باستان" سر می دادند اما از این میان دکتر احمدی نژاد از اسلام صحبت کرد و آنجا بود که تصمیم گرفتم به او رای دهم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها بهاییان، نهضت آزادی و مجاهدین انقلاب ضد اسلامی از نامزد خاصی حمایت می کنند و همگی دست به دست هم داده اند تا احمدی نژاد نباشد.
حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: شاید احمدی نژاد نان از حلقوم آنها بیرون کشیده و فکر می کنند اگر او نباشد همه چیز درست می شود.
به گفته ی وی، اگر رای دادن به شرط عبادت باشد و فردی در این مسیر نیز کشته شود، شهید محسوب می شود.
حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه برخی از نامزدها برای جمع کردن آرا مردم تراول در بین آنها توزیع می کنند، افزود: برای رسیدن به یک هدف مقدس نمی توان از یک عمل غیر مقدس استفاده کرد، زیرا زشت ترین کار تقلب و خیانت است.
وی ادامه داد: باید به نامزدی رای داد که اصلح باشد حال می خواهد رای بیاورد یا نیاورد.
حجت الاسلام آقا تهرانی اظهارداشت: مردم باید به کسی که دارای ویژگیهای مورد نظر امام راحل و رهبری است، رای دهند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احمدی نژاد فردی دلسوز و مردم دوست است و وقتی که خسته باشد برای رفع خستگی خود بین مردم می آید.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین حسن وی شجاعت اوست، و تنها خیر نظام و مردم را می خواهد حتی اگر از رای او کاسته شود.
حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه برخی از نامزدها تنها در دو سخنرانی حرفهای خود را تغییر می دهند، گفت: چه تضمینی وجود دارد که این افراد پس از اینکه رییس جمهور شدند، نظرشان تغییر نکند.
وی تاکید کرد: چگونه فردی که سالها از سیاست دور بوده می تواند اداره مملکت را دردست بگیرد و درابعاد مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی موفق عمل کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما داستان هسته ای را بدون نیاز به بیگانگان و با دانش بومی خود پیش برده ایم و تا پایان نیز پیش خواهیم رفت.
وی تصریح کرد: پیش از احمدی نژاد هیچ کس ایران را به حساب نمی آورد و حتی توهینهای آنها به اسم کوچک رییس جمهوری ما بود اما در حال حاضر حتی اوباما هم اعتراف دارد که مشکل خاورمیانه تنها به وسیله ارتباط با رهبری و رییس جمهور ایران حل می شود.
دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه جاری برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.