پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استاندار کرمان: پیروز نهایی انتخابات، مردم هستند

 
استاندار کرمان گفت: انقلاب اسلامی در هیچ دوره و زمانی بازنده نداشته و در این دوره از انتخابات هم پیروز نهایی مردم خواهند بود.

"دکترحبیب اله دهمرده" امروز پس از انداختن رای خود به صندوق شماره 134در مسجد امام (ره) کرمان در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما به طور حتم و با توجه به معیارهای کارشناسی شده، رییس جمهوری آینده خود را انتخاب خواهند کرد.
وی، شرکت مردم در انتخابات را نوعی دفاع از ارزش های نظام مقدس و تمامی آزادیخواهان جهان دانست و اظهار داشت: مردم استان کرمان نیز در ساعات نخستین آغاز رای گیری با حضور در پای صندوق های رای نشان دادند که این بار هم حماسه ای جاویدان خلق خواهند کرد.
دهمرده تصریح کرد: استان کرمان از هر نظر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی است و همه تمهیدات لازم به منظور برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور فراهم آمده است.
وی از تجهیز ستادهای انتخاباتی سراسر استان خبر داد و افزود: در زمینه تامین نیازهای ستادهای برگزار کننده انتخابات، رکورد جدیدی در استان به ثبت رسید.
استاندار کرمان ادامه داد: تامین نیاز ستادهای برگزار کننده انتخابات به منظور برگزاری سالم و مطمئن صورت پذیرفته است.
وی با بیان اینکه در امر انتخابات هیچ مخفی کاری صورت نخواهد پذیرفت، اظهار داشت: بدون شک هیچ انسانی حاضر نخواهد بود که با مخدوش کردن یک رای، آخرت خود را فدای دنیا کند.
دهمرده ضمن اشاره به تبلیغات طرفداران نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطر نشان کرد: برگزاری تبلیغات بدون تعرض در حقوق یکدیگر یعنی رشد سیاسی مردم و جامعه،حرکت در مسیر قانون و همچنین آنچه که نظام مقدس جمهوری اسلامی بدان معتقد است.
استاندار کرمان در پایان تاکید کرد: تبلیغات سالم برگزار شده در این دوره مدل جدید جمهوری اسلامی برای تمامی جهانیان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.