پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پیام مهم سردار قاسم سلیمانی پیرامون انتخابات

 

فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: هضم خلق حماسه‌ 22 خرداد برای دشمنان سخت و آنها را در بهت فرو برده ‌و نمی‌خواهند این عظمت را که تبدیل به کابوسی برای آنها شده و تمام نقشه‌های توطئه‌آمیز آنها را نقش بر آب کرده است‌ باور کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، قاسم سلیمانی در بیانیه‌ای به مناسبت خلق حماسه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: برادران و خواهران عزیز و متدین استان کرمان، به ویژه سروران عزیزم خانواده معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس همانطور که همه شاهد بودیم، در سی‌امین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند متعال با دست قدرتمند این ملت فداکار و عزیز که پیوسته گرهگشای مشکلات نظام اسلامی و مقدس خود بوده‌اند، بار دیگر جمهوری اسلامی را که امروز دشمنان قسم خورده آن را در احاطه و محاصره ‌خود دارند با انتخابی الهی و تاریخی با 40 میلیون رای متحیر و متعجب کرد.
وی در این بیانیه افزوده است: عزیزانم شما با حضورتان در صحنه انتخابات و شورهای قابل افتخار قبل از آن شعور و بالندگی یک ملت فرهیخته را به نمایش گذاشتید که جای بسی افتخار است.
سلیمانی در این بیانیه خاطرنشان کرد: برادران و خواهران، توجه داشته باشید، برای نخستین بار در عالم، حکومتی به نام اسلام که فقیهی حکیم، با تقوا، آگاه و ذوب شده در افکار امام (ره) همچون حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اداره آن را بر عهده دارد، شکل گرفته است و دموکراسی حقیقی برخاسته از متن اسلام را که در تمام تاریخ سیاسی جهانیان بی‌نظیر است را به اجرا گذارده است.
وی در این بیانیه تصریح کرده است: برادران و خواهران عزیز، همسنگران گرانقدرم، امروز دشمن در صدد است، این پیروزی شگفت‌آور را مصادره کند و با سوءاستفاده از احساسات پاک شما موجی ایجاد کند تا این پیروزی عظیم را در ذائقه مردم عزیز تلخ کند.
سلیمانی در این بیانیه گفته است: همه توجه داشته باشید، این نظام میراث همان امامی است که هنوز در غم از دست دادنش اندوهناک هستیم و ما را سفارش به آن کرد، همان سفارشی که پیامبر اکرم (ص) به ثقلین کرد و فقط آن را بالاتر از نماز بر ما واجب کرد و هزاران هزار شهید فقط برای او و در راه آن به شهادت رسیدند و بهترین دوران عمر من و شما در دفاع از آن سپری شد، نکند، خدای ناکرده دشمن از احساسات شما سوءاستفاده کند و شما ناخواسته بر مرکبی سوار شوید که دشمن زین و یراق کرده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه در این بیانیه اظهار داشته است: هم‌اکنون ما خنده‌های زهر‌آگین، فتنه‌آمیز و موزیانه دشمنان را می‌شنویم، یقینا هر پیرو امام (ره) و ولایت باید فرمانده نیروی قدس سپاه در این بیانیه بداند، هر‌گونه تضعیف این نظام و به هر شکلی حرام است، چه برسد به گناهی عظیم‌تر و آن به آتش کشیدن اموال و اماکن آن و رو در رو قرار دادن، برادران و خواهران دینی که می‌باید در یک جبهه بجنگند.
سلیمانی خاطرنشان کرد: عزیزان کاری نشود تا خدای ناکرده، دشمن را شاد کنیم و راهی را برویم که برگشت از آن به دست ما نباشد، نظام اسلامی ما از مترقی‌ترین قوانین برخوردار است و تمام راه‌ها را برای پیگیری هرگونه انحرافی باز گذارده است و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرمودند و ما چه فصل‌الخطابی محکم‌تر و مطمئن‌تر از قانون اساسی داریم که حاصل خون هزاران شهید است و شخصیت‌های بزرگ، پاک و شهیدان والامقامی در محضر امام (ره) آن را نگاشته‌اند و ملت ما با رای 99 درصد بر آن صحه گذاشته است.
وی در این بیانیه تصریح کرده است: توقع است، تمام برادران و خواهران در شرایط حساس کنونی هوشیار باشند و به بدخواهان مشروعیت تهاجم علیه اسلام، قرآن، امام راحل و شهیدان را نداده و اجازه ندهید که منحرفان ‌روی نظام شمشیر کشند و همه باید بدانند، ما در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه که نگهبان حقیقی جمهوری اسلامی و تکیه‌گاه مسلمانان جهان و ارزش‌های آن است، همدل و در یک سنگر واحد قرار داریم و در دفاع از آن لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهیم.
فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: خداوند ما و شما را تایید فرماید و جمهوری اسلامی عزیز را که زیباترین کلمه در عالم هستی است از کید دشمنان حسود و عنود محفوظ و رهبر عزیز و بزرگوارمان را از تمام بلایا در امان بدارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.