پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایان نامه های دانشجویی با موضوع اصلاح الگوی مصرف حمایت می شوند

 
مسوول مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان گفت: پایان نامه های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشجویان بسیجی استان با موضوع اصلاح الگوی مصرف مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

"محمد هادی شجاعی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرکز تحقیقاتی همچنین در راستای حمایت از پژوهش ها و تحقیقات کاربردی از پایان نامه های دانشجویان دیگر نیز حمایت مالی می کند.
به گفته وی، تصمیم گیری مسوولان کشور در خصوص اصلاح الگوی مصرف باید مبتنی بر پژوهش و تحقیق باشد تا بتواند تاثیر گذاری عمیقی در این زمینه داشته باشد.
وی تصریح کرد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با انجام پژوهش های کاربردی می توانند در زمینه نهادینه کردن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه نقش بسیار جدی داشته باشند.
شجاعی ادامه داد: فعالیت مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی به عنوان نخستین مرکز تحقیقات دانشجویی در استان کرمان از 8 سال پیش آغاز شده است.
مسوول مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: این مرکز طی مدت فعالیت خود توانسته در عرصه ساماندهی و حمایت از تحقیقات و پروژه های پژوهشی دانشجویان بسیجی دانشگاههای این استان اقدامات ارزنده ای انجام دهد.
وی از ثبت بیش از 50 اختراع در زمینه های مختلف بوسیله دانشجویان پژوهشگر این مرکز خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 45 عنوان نشریه علمی دانشجویی با همکاری دانشجویان ممتاز و پژوهشگر بسیجی در سطح دانشگاهها و دانشکده های استان کرمان منتشر می شود.
شجاعی حمایت مالی از حدود 40 پایان نامه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای استان کرمان را از دیگر اقدامات این مرکز برشمرد.
وی همچنین از کسب رتبه نخست کشوری مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان طی دو سال متوالی بر اساس شاخص های ارزیابی صورت گرفته شده خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.