پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

خداحافظی حوزه خبری، تحلیلی "مسیر" از کاربران

"مسیر": حوزه خبری تحلیلی مسیر پس از 9 ماه فعالیت مداوم؛ تا ساعاتی دیگر به احتمال زیاد، از دسترس کاربران محترم برای همیشه خارج می شود.

مجموعه دست اندرکاران سایت "مسیر" با اعلام اینکه این اتفاق محتمل به علت بروز پاره ای از مشکلات بوقوع خواهد پیوست؛ تأسف عمیق خود را از این رخداد بیان می دارد.
باید گفت که "مسیر" به هیچ وجه قصد نداشت چنین عمر کوتاهی داشته باشد اما متأسفانه بروز پاره ای از مشکلات که حل آنها از توان دست اندرکاران سایت خارج بود باعث به پایان آمدن دفتر "مسیر" شد.
ما "مسیریان" در پیشگاه خدای متعال و مردم نجیب استان کرمان سوگند می خوریم که برای خدمتگزاری در عرصه عدالت و رسانه و کمک به تعمیق و توسعه فرهنگ صحیح اطلاع رسانی در کشور و استان عزیزمان هیچگاه و هیچ لحظه ای؛ از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و در پیشگاه امام عصر (عج) نیز شهادت می دهیم که در راه این اهدف، خطرات و تهدیدهایی را نیز به جان خریدیم.
مجموعه خبری "مسیر" همچنین از تمامی کاربران فرهیخته خود به سبب عدم معرفی دست اندرکاران این مجموعه خبری، تحلیلی عذرخواهی می کند. باید گفت که پس از بحث و بررسی طولانی که قبل از آغاز به کار این سایت خبری انجام شد؛ مجموعه اعضای شورای سیاست گذاری سایت به این نتیجه رسیدند که برای عدم ورود به حاشیه ها و در ادامه جلوگیری از تقدم پیدا کردن روابط و مصلحت ها بر ضوابط و اهداف خاصّ "مسیر"؛ بهتر است که نامی از گردانندگان اصلی سایت برده نشود و البته تجربه فعالیت چندین ماهه "مسیر" نیز نشان داد که این اقدام؛ تصمیمی بجا بود.
"مسیر" همچنین از کاربرانی که با انتقادات، اخبار و پیشنهادات خود؛ این مجموعه را در خبررسانی بهتر یاری دادند تشکر ویژه دارد.
سایت خبری "مسیر" در خاتمه لازم می داند که هرگونه وابستگی مادّی و معنوی خود را به اشخاص و گروه های سیاسی استان کرمان و کشور قویا" تکذیب کند.
البته ذکر این نکته ضروریست که بهر حال سایت خبری مسیر نیز همچون هر رسانه دیگری دارای مشی سیاسی خاصّ خود بود اما علیرغم اقرار به این موضوع؛ حوزه خبری تحلیلی مسیر، هیچگاه در راه اهداف خود مصلحت های سیاسی و فردی را قربانی اطلاع رسانی شفاف خود ننمود. کما اینکه بررسی کارنامه چندین ماهه مسیر نیز گویای همین مسئله است.
حوزه خبری تحلیلی "مسیر" در پایان ضمن طلب حلالیّت از رسانه های رقیب و اشخاص حقیقی و حقوقی که در مواردی از آنان انتقاداتی صورت گرفت؛ تشکر ویژه و قلبی خود را از تمامی مخاطبان فرهیخته سایت خبری "مسیر" اعلام می دارد و همچنین از تمام این عزیزان نیز طلب دعای خیر دارد.

و ما باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم .  (امام خمینی)

 

والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته

1388/4/10

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.