پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مهلت ۲ هفته ای استاندار کرمان به کارخانه کرمانیت

استاندار کرمان با اشاره به لزوم حذف مواد آزبستی از صنایع کرمان خواستار پیگیری جدی و مشخص شدن وضعیت این کارخانه طی دو هفته آینده شد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، دهمرده در جلسه شورای سلامت کرمان با تاکید بر لزوم حذف مواد آزبستی به دلیل مشکلات زیست محیطی اظهار داشت: طبق مصوبه وزارت بهداشت و محیط زیست کشور در خصوص حذف مواد آزبستی از صنایع کشور این مصوبه از سال 72 در دستور کار قرار گرفته است اما به رغم مهلت داده شده به کارخانه کرمانیت تا کنون هیچ اقدام عملی در این خصوص از سوی این کارخانه صورت نگرفته است.

وی خواستار بررسی و پیگیری مشکلات زیست محیطی کارخانه کرمانیت استان کرمان و حل مشکلات زیست محیطی این کارخانه شد.

دهمرده خاطرنشان کرد: مهلت لازم برای تجهیز این کارخانه به سیستمهای جدید داده شده بود که مسئولان کارخانه باید از این فرصت استفاده می کردند.

وی با تعیین مهلت دو هفته ای خواستار مشخص شدن وضعیت نهایی این کارخانه شد و عنوان کرد: هدف تعطیلی این کارخانه نیست بلکه اصلاح سیستم این کارخانه و حل مشکل استفاده از آزبست است.

دهمرده خاطرنشان کرد: کمیته ای در استان کرمان در خصوص بررسی نحوه حل مشکل این کارخانه تشیکل شده است که طی دو هفته آینده مشکل این واحد تولیدی را بررسی می کند.

استاندار کرمان گفت: زمانی که پای سلامت جامعه در میان باشد باید با جدیت و کار کارشناسی و علمی مشکلات را برطرف کرد.

با حضور دهمرده در استان کرمان در سمت استاندار طی چند ماه گذشته بسیاری از مشکلات استان و شهر کرمان که سالها در دستور کار استانداران قبلی قرار گرفته بود برطرف شده است که می توان به احداث کمربندی کرمان و بسیاری از طرحهای عمرانی نیمه تمام اشاره کرد.

حل مشکل کارخانه کرمانیت استان کرمان نیز که یکی از دغدغه های اصلی مردم کرمان طی سالهای اخیر بوده است نیز در روزهای گذشته مورد توجه استاندار قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.