پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برپایی کارگاه آموزشی "قدس و رسانه" در کرمان

کارگاه آموزشی قدس و رسانه عصر دیروز  به همت انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

"مسعود کاظمی مقدم" شامگاه یکشنبه در کارگاه آموزشی "قدس و رسانه" که در سالن اجتماعات بنیاد قرآن و حدیث ثارالله کرمان برگزار شد، افزود: رژیم صهیونیستی، با توجه به جهت گیری سیاست خارجی جمهوری اسلامی بزرگترین تهدید منطقه ای برای امنیت کشور به شمار می رود.
وی ، این متجاوز نژاد پرست را دارای ماهیت تروریستی دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای خود هیچ مرزی نمی شناسد و تجاوز به مرزهای ما و سایر کشورهای منطقه را در استراتژی بلند مدت خود قرار داده است.
کاظمی مقدم ادامه داد: ایستادگی مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود در جلوگیری و تثبیت حیات این رژیم در سرزمین اشغالی می تواند به نوعی امنیت ملی ما را نیز کمک نماید.
به گفته وی،حمایت از آرمان فلسطین تامین کننده منافع ملی و امنیت کشورهای مسلمان و نیز مانع حضور و گسترش رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه است.
نویسنده کتاب"اسرائیل دشمن بشریت" مبانی دینی اسلامی، حقوقی، حقوق بشر، بین الملل، انسانی و تاریخی را مهمترین مبانی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین برشمرد.
کاظمی مقدم با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل، تصریح کرد: آن بزرگوار با این عمل توانست حرکت جدیدی را در جهان اسلام و بین مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آرمان قدس شریف و دشمنی با اسراییل و رژیم صهیونیستی ایجاد نمایند.
وی ادامه داد: نام گذاری روز قدس نوید دهند شیوه جدید از مبارزه علیه صهیونیسم و مبارزه ضد اسراییلی فراگیر نه در مناطق اشغالی، بلکه در سراسر جهان بود.
وی، خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی، تاثیر معنوی بر مسلمانان و ایجاد مشارکت، نشان دادن مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت رژیم صهیونیستی و ایجاد اهرم قدرتی در قبال توسعه طلبی این رژیم از دستاوردهای ملی روز قدس به عنوان اندیشه مکتبی و انقلاب امام راحل برای مقاومت مردم فلسطین برشمرد.
این تحلیل گر مسایل سیاسی در پایان سرزمین فلسطین را خاستگاه تعداد زیادی از پیامبران الهی برشمرد و گفت: مسجد الاقصی در این سرزمین، محل عروج پیامبر گرامی اسلام و نخستین قبله مسلمانان به شمار می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.