پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

هوادارن کرمانی با بهت و تعجب تحولات مس را دنبال می کنند

در حالی سرمربی مس کرمان از حذف حاشیه سازان مس در آستانه هفته پنجم لیگ برتر خبر داد که هواداران تنها نماینده جنوب شرق کشور در لیگ برتر فوتبال با بهت و تعجب نتایج و تحولات مس کرمان را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، تحولات اخیر مس کرمان در حالی روی می دهد که هوادارن مس کرمان و بسیاری از طرفداران ورزش فوتبال در هفته های اخیر از نتایج مس کرمان متعجب مانده اند.

این در حالی است که مس کرمان به عنوان یکی از تیمهای صنعتی لیگ برتر که سرمایه گذاری سنگینی در این ورزش انجام شده است به گفته سرمربی و مدیرعامل باشگاه از ابتدای فصل اسیر حاشیه سازان قرار گرفته است.

از مکی زاده و مظلومی حمایت می کنم!

در همین زمینه عصر روز شنبه خبر استعفای یکی از مسئولان این باشگاه به گوش رسید که قبل از آن برهانی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی خود از حمایت خود از وی سخن گفته بود و از وی به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت مس در نقل و انتقالات مس کرمان یاد کرده بود، برهانی نژاد در همان جلسه نیز از حمایت کامل خود از مظلومی خبر داد و گفت: حتی اگر تیم به دسته اول نیز سقوط کند دست از حمایت مظلومی برنمی دارد. 

مظلومی نیز در همان مصاحبه خواستار برخورد مدیرعامل با حاشیه سازان مس کرمان شد و گفت: برخی عوامل حاشیه ساز در کنار من در باشگاه هستند که حتی هوادارن را تحت تاثیر قرار داده اند، مظلومی حضور کم رنگ تماشاگران مس در دیدار با پرسپولیس را نیز به دلیل همین حاشیه سازی ها دانست.

از آنجا که مدیر روابط عمومی مس در آخرین مصاحبه مسئولان مس کرمان قبل از آغاز لیگ برتر، جدا از سایر مسئولان باشگاه در انتهای سالن نشسته بود و در جریان جلسه مورد انتقاد شدید خبرنگاران کرمانی نیز قرار گرفت، از همان زمان می شد حدس زد مدیر روابط عمومی مس کرمان هدف سیبل انتقادات قرار گرفته و به زودی به عنوان اولین قربانی مس کرمان در فصل جدید از مجموعه تیم کنار گذاشته می شود.

مظلومی بهانه ای برای شکست ندارد

مظلومی از ابتدای فصل جاری تاکنون بارها دلایل عدم نتیجه گیری مس کرمان را حاشیه سازان تیم دانسته بود و در آخرین جلسه تمرین مس در کرمان نیز از حذف عوامل حاشیه ساز توسط مدیرعامل باشگاه مس یاد کرد اما اکنون دیگر بهانه ای برای شکست باقی نمانده است.

نکته جالب توجه در تمرینات مس کرمان در هفته جاری تغییر روحیه مظلومی و نحوه برخورد وی با سایر افراد تیم بود.

درحالیکه در تمرینات هفته های گذشته محال بود کسی جرات کند با مظلومی شوخی کند اما در تمرینات روز شنبه پرویزخان مسی ها شاد و با تبسم در تمرینات حاضر شده بود و اکثر بازیکنان مس کرمان از حرفهای مزاح گونه وی در امان نبودند و این مسئله موجب با طراوت برگزار شدن تمرینات تیم شد.

لبخند مظلومی به همراه آرامش به مس کرمان بازگشت

این درحالی است که هوادارن و طرفداران تیم که در حاشیه تمرینات مس حضور یافته بودند نیز این تغییر رفتار را به خوبی حس کرده بودند و امیدواری آنها برای تغییر روند نتیجه گیری مس بیشتر شد، حذف به اصطلاح افراد حاشیه ساز حداقل تاثیری که بر مجموع تیم دارد خارج کردن بهانه از دستان مسئولان تیم و حواله دادن شکستهای تیم به گردن حاشیه سازان است.

هر چند که از ابتدای هفته جاری پزشک مس کرمان در چندین مصاحبه از مصدوم بودن تعداد زیادی از بازیکنان مس کرمان و حتی نخعی مربی تمرین دهنده مس به دلیل عدم آمادگی بدنی خبر داد که می تواند دلیل خوبی برای عدم نتیجه گیری احتمالی مس مقابل صبا در قم باشد. 

مظلومی این هفته در مصاحبه ای با خبرنگار مهر اظهار داشت: آرامش روزهای اخیر مس کرمان را مدیون تلاش مدیرعامل باشگاه و تربیت بدنی کرمان هستیم.

وی که قبلا نیز باختهای مس را به حاشیه سازان اطراف تیم نسبت داده بود با اعلام اینکه تیم در آرامش روحی قرار گرفته است، گفت: عامل حاشیه ساز هدفی جز تخریب تیم و مربی آن نداشتند و باعث تحریک هواداران می شدند در حالیکه هواداران ما هیچگاه علیه تیم شعار نمی دهند، حتی در زمانی که تیم مس نتیجه را واگذار می کند.

با انجام این تغییرات سرمربی مس کرمان این روزها با آرامش کامل بر تاکتیکها و روشهای تیمی خود تمرکز کرده است و به همراه بازیکنان مس به فکر فتح قله های لیگ برتر هستند.

یکی از نقاط مثبت مس برای دیدار با صبای قم 10 روز وقفه در برگزاری لیگ برتر بود که فرصت مناسبی برای بازیابی روحیه تیم در اختیار مظلومی قرار داد.

خبر خوب دیگر برای مظلومی نیز رفع مصدومیت عباس محمدی دروازه بان اول این تیم است.

مصدومیت پنج بازیکن تنها بهانه مس کرمان برای باخت

اما عدم حضور منیعی و سامره در این دیدار و هفته های آینده از نگرانی های اصلی مظلومی است که به گفته مظلومی جای این بازیکنان را جوانان با انگیزه تیم خواهند گرفت.

مظلومی همچنین دلیل تغییر سیستمهای مس کرمان در بازیهای لیگ برتر را توانایی بالای بازیکنان برای تغییر سیستم دانست و گفت: هم اکنون تیم کرمان با 80 درصد از آمادگی تیمی مقابل صبا باطری قرار می گیرد.

عدم نتیجه گیری مس کرمان در مقابل صبا باتوجه به دیدار حساس هفته آینده مس مقابل ذوب آهن موجب ادامه بحران در مس کرمان خواهد شد و کسب امتیاز از این دیدار بار دیگر مس کرمان را به روزهای اوج خود در فصل گذشته باز می گرداند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.