پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

همایش سرمایه گذاران سیرجانی مقیم پایتخت

در همایش سرمایه گذاران سیرجانی مقیم پایتخت راهکارهای جذب سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی بررسی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر کرمان / وزیر اقتصاد و دارایی شامگاه جمعه در همایش سرمایه گذاران سیرجانی که در اتاق بازرگانی تهران برگزارشد تصریح کرد : با استفاده از سرمایه های نیروی انسانی متخصص و متعهد باید به توسعه همه جانبه کشور در تمامی زمینه ها دست یافت.
دکتر حسینی با اشاره به امکانات بالقوه موجود در سیرجان خاطرنشان کرد این شهرستان با وجود امکانات فراوان خود نباید نیروی بیکاری در آن وجود داشته باشد.
وزیر اقتصاد و دارائی با تاکید بر واگذاری تسهیلات به صاحبان صنایع در سیرجان تاکید کرد به منظور تحقق اصل 44 قانون اساسی وزارت اقتصاد و دارایی برای واگذاری سهام شرکتهای دولتی به مردمی آمادگی کامل را دارد.
معاون وزیر صنایع و معادن نیز در این همایش اظهار داشت دولت در صورت ایجاد زمینه های لازم شرکتهای سرمایه گذاری مردمی در سیرجان آمادگی واگذاری سهام معدن گل گهر را به این بخش  دارد.
آقای سمیعی نژاد افزود به منظور تحقق اصل 44 قانون اساسی معدن گل گهر سیرجان آماده واگذاری به شرکت های سرمایه گذاری مردمی می باشد 

وی استان کرمان را بهشت معادن کشورخواند و افزود معدن گل گهر سیرجان 50 درصد ذخیره سنگ آهن کشور را به خود اختصاص داده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار مساعدت دولت به سرمایه گذاران سیرجانی شد.
شهباز حسین پور تصریح کرد شهرستان سیرجان یکی از شهرهای اقتصادی استان و جنوب شرق کشور به شمار می رود.
وی ظرفیت های این شهرستان را منحصر به فرد دانست و اظهار داشت بها دادن به ظرفیتهای موجود بدون شک موجبات رشد اقتصادی منطقه و استان را فراهم خواهد کرد.
وی ابراز امیداواری کرد برنامه های تدوین شده به منظور رشد اقتصادی// سیرجان 1404 را به  ستاره درخشانی در جنوب شرق تبدیل خواهد کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد به منظور تحقق اهداف مورد نظر شرکت سرمایه گذاری سرمایه داران سیرجانی به زودی در این شهرستان تاسیس خواهد شد.
عضو شورای عالی اصل 44 قانون اساسی از شهرستان بردسیر به عنوان بهشت فراموش شده یاد کرد و افزود این شهرستان نیز ظرفیتهای لازم و فراوانی را به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد.
در این همایش 300 سرمایه گذار سیرجانی حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.