پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فریاد مرگ بر اسراییل در فضای شهر کرمان طنین انداز شد

فریاد مرگ بر اسراییل امت سلحشور و متدین کرمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در آیین راهپیمایی عزت آفرین روز قدس طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا خیل عظیم مردم روزه دار و مقاوم کرمان در این روز موجی دیگر از امواج خروشان دریای عشق به ولایت، رهبری، اسلام و حمایت از مسلمانان را بر تارک دنیا رقم زدند.
امروز حضور سرا پا غرور مردم دیار کریمان همزمان و همراه با دیگر مسلمانان جهان، در سراسر استان پهناور کرمان حادثه ای از جنس عشق، ایمان و اتحاد آفرید.
زن و مرد، پیر و جوان و کودک این دیار از نخستین ساعات صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی با پیام های "روز قدس روز اسلام است"، "لبیک خامنه ای"، "ولایت فقیه رمز پیروزی"، "تنها الله اکبر و لاالله الا الله است که می تواند قدس را نجات دهد"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "روز قدس یکی از مهمترین روزها در جهان اسلام است" ، شعار آزادگی سر دادند.
آیین راهپیمایی روز قدس در دیار شهید پرور کرمان با طنین آهنگ صداهایی از جنس شهادت با غریو "الله اکبر"، "دفاع از ولایت برگ زرین ماست قدس شریف همیشه آیینه دل مااست"، "فلسطین فلسطین ملت حق پرست است اسرائیل اسرائیل محکوم به شکست است"، " حمایت از فلسطین حمایت از امام است آزادی فلسطین آزادی اسلام است" آغاز شد.
این آیین با شعارهای " نبرد ما همیشه پایدار است مبارزه با کفر و استکبار است"، " این سخن جاوید روح خداست ام الفساد قرن ما آمریکاست"، "یاد امام خمینی (ره) پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد"، " آمریکا اسراییل این آخرین پیام است آحاد اسلامیان آماده قیام است" که توسط هزاران مومن خداجو سر داده می شد ادامه یافت.
این آیین دشمن شکن که از میدان ولی عصر (عج) تا مصلای کرمان برگزار شد با قرائت بیانیه ای در هشت ماده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پایان رسید.
در بخشی از این بیانیه ضمن محکوم کردن هر نوع فتنه و تفرقه در صفوف مسلمین، بر لزوم برچیده شدن بساط اشغالگری از جغرافیای جهان اسلام به ویژه افغانستان، عراق ، قدس شریف و فلسطین مظلوم تاکید شده است.
در این بیانیه با تاکید بر اینکه سرزمین قدس متعلق به فلسطینیان و تنها راهبرد آزادی قدس، پایداری و ایستادگی و حمایت همه جانبه از وحدت در جبهه مقاومت انتفاضه ملت مظلوم فلسطین است، بر حمایت مادی و معنوی از انتفاضه فلسطین توسط امت اسلام و آزادگان جهان پافشاری شده است.
راهپیمایان همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین به خصوص در جنگ نابرابر و ضد انسانی غزه و رسوایی ناشی از قاچاق و تجارت اعضای بدن انسان های مظلوم و شهید فلسطینی، خواستار تدابیر قاطع از سوی سازمان های بین المللی به منظور پیشگیری از تداوم چنین جنایاتی توسط رژیم ددمنش صهیونیستی شده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.